همشهری آنلاین: ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، همایش آموزشی و فرهنگی اندیشه های آسمانی را برگزار می‌کند.

همایش اندیشه‌های آسمانی کانون‌های مساجد کشور

به گزارش ستاد خبری، همایش اندیشه‌های آسمانی با رویکرد هم افزایی و دعوت به اندیشه ورزی مدیران فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و تشکیل یک گردهمایی و مانور فرهنگی برای مرور مأموریت ها و برنامه ها در سطح مساجد در راستای احیای کارکردهای فرهنگی - تبلیغی برگزار می شود.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، با بیان این مطلب گفت: مخاطبان این دوره سراسری مدیران کانون های جدید التأسیس و یا جدیدالانتصاب هستند که نقش مهم و مؤثری در راهبری و هدایت فعالیت های کانون و ترویج و توسعه گفتمان مسجد طراز اسلامی دارند.

محمدرضا جعفری تصریح کرد: اقدام هماهنگ و شبکه ای در بستر تشکیلاتی واحد هدف بنیادی همایش اندیشه های آسمانی است که بر اساس رویکرد تحول مدار در هشت سال گذشته برگزار شده و در سال جاری مفهوم محوری، «مدیریت مسجد با روحیه جهادی» مبنای برنامه های آموزشی و فرهنگی آن خواهد بود.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، افزود: تشکیل کارگروه ها و گعده های مشورتی با برنامه های متنوع آشنایی با الگوها، فرصت مطالعاتی و حلقه های مباحثاتی، همایش با موضوعات مرتبط با مفهوم محوری دوره و فضاسازی و استاده از زبان هنری در طراحی فضا برای انتقال مفاهیم قالب های آموزشی و فرهنگی این همایش است.

جعفری خاطرنشان کرد: تمرکز عملیاتی بر روی اولویت های نظام مانند اقتصاد مقاومتی، خانواده و جمعیت و همچنین آسیب های اجتماعی محورهای ایده پردازی و تعریف کارویژه و دست مایه تداوم و ارتباط با مخاطبان در طراحی و اجرای این همایش است که فضای مفهومی و فکری همراه با اقدام و عمل را در محیط کانون های مساجد کشور فراهم می سازد.

نهمین همایش آموزشی و فرهنگی اندیشه های آسمانی با حضور 2150 نفر از خواهران و برادران منتخب کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور که از ابتدای سال 93 تا پایان 94 به عنوان مدیر کانون ها مشغول به فعالیت شده‌اند در محدوده سنی 20 تا 40 سال در جوار بارگاه ثامن الائمه (ع) در مشهد مقدس از دوم تا بیستم شهریورماه برگزار می‌شود.

کد خبر 343928

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha