همشهری آنلاین: پوران درخشنده که به تازگی برای انتخاب بعضی از بازیگران فیلم تازه‌اش فراخوانی تلگرامی داده است، گفت: تصور نمی‌کردم بعد از این فراخوان، ۱۲ هزار نفر، ظرف چهار روز ثبت نام کنند.

به گزارش ايسنا؛ این فیلمساز که قصد دارد فیلم «طلاق عاطفی» را بسازد، در گفت: طبیعتا در کنار بازیگران اصلی فیلم چند نقش فرعی هم داریم که می‌توانستیم از بازیگران سینما کمک بگیریم اما فکر کردم این نقش‌ها را برای ورود علاقه‌مندان و استعدادهای تازه‌ای که دوست دارند وارد حیطه بازیگری سینما شوند و به دنبال فرصت هستند، در نظر بگیریم. به همین دلیل فکر کردم بهتر است با یک فراخوان تلگرامی آن‌ها را دعوت به همکاری کنم.

درخشنده اضافه کرد: در این فیلم علاوه بر بازیگران اصلی تعداد اندکی پسر و دختر نوجوان نیاز داریم اما بعد از اعلام فراخوان، 12 هزار نفر در چهار روز ثبت نام کردند! در حالی که در مجموع ما به حدود 20 تا 30 نفر نیاز داریم و ناگهان با چنین حجم زیادی روبرو شدیم.

وی درباره برگزاری آزمون از این متقاضیان توضیح داد: قرار است روزهای آینده از آنان تست بگیریم و بعد از ارزیابی اولیه، از میان آن‌ها دست به انتخاب می‌زنیم. هر چند با این شیوه، انتخاب بازیگر بسیار دشوار است و در هر صورت تعداد زیادی پشت خط می‌مانند.

درخشنده برای تمام علاقه‌مندان ورود به سینما آرزوی موفقیت کرد و در عین حال گفت: این تجربه باعث شد که دیگر برای فیلم‌های بعدی‌ام فراخوان ندهم چون واقعا شرایط دشواری را ایجاد می‌کند.

به گفته او، در حال حاضر حضور مریلا زارعی و فرهاد اصلانی در فیلم «زیر سقف دودی» قطعی است و ظرف چند روز آینده نیز ترکیب نهایی بازیگران مشخص می‌شود.

به گزارش ایسنا، «زیر سقف دودی» فیلم جدید پوران درخشنده است که موضوع آن درباره طلاق عاطفی است. این فیلمساز امیدوار است مهرماه این فیلم را کلید بزند و پیش‌بینی می‌کند نخستین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر باشد.

کد خبر 343297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha