پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۶ - ۰۸:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: هواپیمای بی‌نظیر بوتو نخست وزیر سابق پاکستان در فرودگاه کراچی به زمین نشست.

به گزارش واحد مرکزی خبر از کراچی 20 هزار نیروی پلیس در مناطق اطراف فرودگاه این شهر بندری مستقر شده اند و صدها نفر از اعضای حزب مردم هم برای حفظ امنیت بی‌نظیر بوتو طرح امنیتی اجرا خواهند کرد. 
 
   
بوتو پس از هشت سال در میان استقبال ده ها هزار طرفدار حزب مردم پاکستان و تحت تدابیر شدید امنیتی از دبی وارد فردوگاه کراچی شد.

پلیس کراچی با ایجاد موانع و گذاشتن کانتینرهای بزرگ در خیابان های منتهی به فرودگاه این شهر در تلاش است تا مردم و گروه های مختلف را که برای استقبال از بی نظیر بوتو به فرودگاه آمده اند ، کنترل کند.

همه خیابان های منتهی به فرودگاه کراچی هم اکنون مملو از خودروهای حامل طرفداران خانم بی نظیر بوتو است که برای استقبال از وی به سوی فرودگاه می روند.

در برخی از خیابان های کراچی نیز گروه های مختلف که از سایر مناطق ایالت سند به کراچی آمده اند با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از بی نظیر بوتو به سوی فرودگاه در حال حرکتند.

مردم و هواداران حزب مردم در کراچی نیز با حمل تصاویری از بی نظیر بوتو و دست نوشته‌هایی از وی استقبال می کنند.

براساس این گزارش، مقامات محلی کراچی مراکز آموزشی و اداری این شهر را امروز - پنج شنبه - تعطیل اعلام کرده اند.

پلیس و نیروهای امنیتی با ایجاد ایستگاه های بازرسی در اطراف فرودگاه شهر کراچی، خودروها و دیگر وسایط نقلیه را بازرسی می کنند.

پیش از این مقامات انتظامی ایالت سند هشدار داده بودند که ممکن است در هنگام ورود خانم بی نظیر بوتو به کراچی، اقدامات تروریستی صورت گیرد.

پایان تحقیقات درمورد اتهام رشوه‌خواری و پول‌شویی

از سوی دیگر یک بازپرس سوئیسی اعلام کرد، کار تحقیق در مورد اتهامات وارد آمده به بی‌نظیر بوتو نخست‌وزیر سابق پاکستان را در مورد پول‌شویی وی و همسرش به پایان رسانده‌است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ژنو، ونسان فورنیه بازپرس سوئیسی در این باره گفت: پرونده این تحقیق را در پایان هفته آینده به دادستانی کل ارائه خواهم داد تا در این مورد تصمیم‌گیری کنند.

وی از هر گونه اظهار نظر در مورد نتایج این تحقیق خودداری کرد.

کد خبر 34275

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز