همشهری‌آنلاین: با اتمام داوری مرحله‌ی اول دهمین جشنواره‌ ملی موسیقی جوان، از میان ۱۲۰۰ شرکت کننده اسامی ۴۵۷ تن از راه‌یافتگان به مرحله‌ نهایی این جشنواره اعلام شد.

 از روابط عمومي دهمین جشنواره‌ ملی موسیقی جوان، ضمن اعلام این خبر نوشت: دبيرخانه این جشنواره بعد از پايان كار كميته‌هاي داوري مرحله‌ اول و بررسي بیش از 1200 اثر ارسالي در سه بخش موسيقي نواحي، کلاسیک و دستگاهی، اسامي 457 نوازنده و خواننده را براي اجرا در مرحله‌ نهايي اعلام كرد.
بر این اساس، هنرجویان نوجوان و جوان موسیقی کشور با راه‌یابی به مرحله‌ نهایی طی روزهای برگزاری جشنواره در حضور هیأت داوران به اجرا خواهند پرداخت.
 اسامی افراد منتخب بر اساس بخش‌ها و رده‌های سنی در سايت جشنواره به نشانی www.javanmusicfestival.ir قابل رویت است و در زیر نیز فایل پی دی اف ان اورده شده است.

دهمین جشنواره‌ی ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و با حضور و همکاری استادان موسیقی کشور از سوی انجمن موسیقی ایران، با همکاری دفتر موسیقی و بنیاد رودکی، از 7 تا 24 شهریور در تهران برگزار خواهد شد.

این دوره از جشنواره در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی ایران و در قالب سه گروه سنی الف (۱۵ تا ۱۸ سال)، ب (۱۹ تا ۲۳ سال) و ج (۲۴ تا ۲۹ سال) برگزار خواهد شد.

کد خبر 342195

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha