همشهری آنلاین: معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تبدیل وضعیت حدود ۲ هزار نفر از نیروهای قراردادی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدحسین امید در گردهمایی معاونان اداری مالی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در سنندج افزود: این تعداد نیرو، افرادی هستند که قبلا در آزمون ادواری شرکت کرده و هم اکنون به عنوان نیروی قراردادی در دانشگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند و تا پایان سال جاری تبدیل وضعیت خواهند شد.

وی گفت: همچنین طبق توافقی که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام گرفته، ظرفیتی برای جذب نیرو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پیش‌بینی شده و در این راستا آزمون استخدامی بهمن یا اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: بر اساس این توافق، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور برای پست‌های مختلف نیاز خود را اعلام کرده و آزمون توسط سازمان سنجش برگزار و پس از اعلام نتایج در اردیبهشت سال اینده سه برابر ظرفیت معرفی خواهند شد.

به گفته وی، نیروهای سایر دستگاه‌ها نیز امکان شرکت در این آزمون را دارند اما اولویت با کارکنان جاری و قراردادی دانشگاه‌ها است و این توافق با سازمان مدیریت موجب می‌شود دغدغه دانشگاه‌ها به‌خصوص دانشگاه‌های تازه تاسیس در زمینه نیروی انسانی رفع شود.

کد خبر 342171

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha