همشهری آنلاین: سردار وحیدی با بیان اینکه نیروهای مسلح و قدرت دفاعی ایران نه تنها در مقابل دشمنان کوچک بلکه در مقابل بزرگترین قدرت‌های نظامی جهان عرض اندام می‌کنند تصریح کرد: دوگانه ایران و آمریکا تا از بین رفتن نظام شر به دست نظام خیر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس،سردار احمد وحیدی رئیس جدید دانشگاه عالی دفاع ملی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم گفت: دفاع ملی عنوان بسیار بزرگی است،آن هم زمانی که این ملت ملت ایران و دفاع هم اساسی ترین عنصر در حفظ کیان مقدس جمهوری اسلامی باشد.

سردار وحیدی ضمن تقدیر از زحمات رئیس سابق این دانشگاه گفت: این دانشگاه قرار است اندیشه ساز و گفتمان ساز و تربیت کننده مدیران عالی و راهبردی باشد.

وی خاطرنشان کرد: انتظارات سردار محمد باقری از دانشگاه بسیار بالاست بویژه که مهمترین دغدغه رهبری، اندیشه ورزی و تعقل و شناخت و جنبش نرم افزاری است و امیدوارم با مساعدت های سردار باقری در انجام این وظیفه موفق شویم.

رئیس جدید دانشگاه عالی دفاع ملی با تاکید بر اینکه در این دنیای پرآشوب و مملو از جهالت مدرن و ظلم و ستم و مظلومیت مستضعفین به ویژه مسلمانان باید فکری برای دفاع از این امت و مسلمانان کرد اظهار داشت: نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و غبطه دوستان و حسد دشمنان هستند.

سردار وحیدی با بیان اینکه نیروهای مسلح و قدرت دفاعی ایران نه تنها در مقابل دشمنان کوچک بلکه در مقابل بزرگترین قدرت‌های نظامی جهان عرض اندام می‌کنند تصریح کرد: امروز بی تردید دوگانه ایران و امریکا در همه جا مطرح است، این دو نظام از گذشته تا اکنون و آینده با هم می‌جنگند تا زمانی که نظام شر به دست نظام خیر از بین برود.

وی با تاکید بر اینکه باید تحول اساسی در علوم انسانی داشته باشیم گفت: اندیشه های غرب زده ای که به عنوان علم به ما می‌خورانند برای این است تا بر ما مدیریت کنند.

رئیس جدید دانشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد: مقام معظم رهبری از نیروهای مسلح توقع دارند در پی ریزی تمدن اسلامی نقش خود را ایفا کنند.

وزیر دفاع سابق با بیان اینکه جمهوری اسلامی باید الهام بخش ملت‌ها باشدگفت: ملت‌ها و کشورها برای رهایی از زنجیره نظام فساد غرب نیازمند تفکرات نظامی مثل نظام جمهوری اسلامی هستند.

سردار وحیدی در پایان خاطر نشان کرد: ایران در دو حوزه دفاع و امنیت کاملا متکی بر خود و در با ثبات ترین وضعیت است.

 

کد خبر 342138

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha