سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک هفته بعد از سومین حضور ذی حسابی در باشگاه استقلال، بازرسان ویژه وزارت ورزش و جوانان به صورت ناگهانی حساب‌های باشگاه را تحویل گرفتند و کنترل آنها را شروع کردند.

استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، حوالی ظهر روز گذشته (دوشنبه 11 مرداد) بود که یک تیم ویژه بازرسی بی‌خبر وارد باشگاه استقلال شد و مستقیم به دفتر ذی حسابی رفت. ذی حساب در واقع ناظر و کنترل کننده‌ای است که وزارت اقتصاد و دارایی به ارگان‌ها معرفی می‌کند اما نفری که به عنوان ذی حساب تنها یک هفته بود که به باشگاه معرفی شده بود و البته سومین ذی حساب معرفی شده به باشگاه طی سه سال اخیر بود، پس از گذشت دقایق کوتاهی از این جلسه از کارمندان باشگاه خداحافظی کرد و رفت!

نکته مهم اما این است که تیم بازرسی ویژه وزارت ورزش قراردادها را تحت بررسی قرار داده و گفته می‌شود که قرار است از قراردادهای بازیکنان گران‌ترین تیم لیگ بکاهند.

اینکه آیا چنین چیزی عملی شود یا خیر مشخص نیست اما نوع کنترل ضربتی قراردادها بدون اطلاع قبلی توسط وزارت ورزش بحثی دیگر است.

باید دید نتیجه بررسی اولیه چیست و وزارت چه تصمیم‌هایی بعد از بررسی موشکافانه قراردادها خواهد گرفت. آیا وزارتخانه از قراردادها کم می‌کند یا تغییراتی در زیر مجموعه بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال به وی ابلاغ می‌شود؟

کد خبر 341964

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha