سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت اچ‌پی از بروز نقص فنی در وب‌سایت فروشگاه آنلاینش که باعث شده‌بود کاربران لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت این شرکت را به قیمت دو دلار خریداری کنند،‌معذرت‌خواهی کرد.

براساس گزارش BBC، لپ‌تاپي كه قيمت اصلي آن 2378 پوند است براثر اين اشتباه در وب‌سايت اچ‌پي با قيمت 1.58 پوند نمايش داده‌شد.

در پي بروز اين نقص شركت اچ‌پي فروشگاه آنلاين خود را در بريتانيا غيرفعال ساخت تا خطا را رفع كند و اعلام كرد سفارش‌هاي دو دلاري كه تا پيش از رفع نقص انجام گرفته‌بودند را لغو كرده‌است.

اچ‌پی

شركت اچ‌پي در وب‌سايت خود اعلام كرد ما از صميم قلب بابت هرنوع نارضايتي كه براي مشتريان خود ايجاد كرده‌ايم عذرخواهي مي‌كنيم. در طول روزهاي پاياني هفته گذشته گروهي از كاربران در شبكه‌هاي اجتماعي از بهره‌برداري از قيمت پايين اين لپ‌تاپ اچ‌پي و سفارش آنلاين آن خبر دادند.

اما به گفته گروه حقوق مشتريان Citizens Advice، خرده‌فروشان درصورتي كه در حوزه مسئوليت خود دچار اشتباهي صادقانه شوند،‌اين حق را دارند كه سفارش‌هاي آنلايني كه در حين بروز اين خطا انجام گرفته‌اند را لغو كنند.

شركت اچ‌پي اعلام كرد مبالغ پرداخت شده توسط مشتريان را باز خواهد‌گرداند. اين شركت اعلام كرد به واسطه بروز خطا در فرايند پردازش وب‌سايت، قيمت كالاها به اشتباه به نمايش درآمده‌اند كه اين خطا اكنون برطرف شده و سفارش‌هاي مرتبط با آن لغو شده‌اند.

کد خبر 341913

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha