همشهری‌آنلاین: وزارت دفاع عراق از کشته شدن هاشم نصیف جاسم الحیالی، دستیار ابوبکر البغدادی به دست نیروهای عراقی در استان دیاله خبر داد.

به گفته وزارت دفاع عراق  شماری از همراهان دستيار ابوبكر البغدادي نيز در عملیات پیش‌دستانه نیروهای وابسته به فرماندهی عملیات دجله در شمال استان دیاله زخمي شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه السومریه نیوز، در بیانیه وزارت دفاع عراق آمده است: دلاور مردان وابسته به فرماندهی عملیات دجله توانستند در عملیات پیش‌دستانه در منطقه المخیسه از توابع ابو صیدا در شمال استان دیاله، جنایتکار «هاشم نصیف جاسم الحیالی» دستیار ابوبکر البغدادی تروریست را کشته وشماری از همراهان او را زخمی کنند.

این بیانیه می‌افزاید: این عملیات بر اساس اطلاعات دقیق اطلاعاتی اجرا شد و حرکت سریع مبارزان در پیروزی این عملیات نظامی بسیار نقش داشته است.

عراق با اوضاع فوق‌العاده امنیتی رو به روست و عملیات نظامی برای بیرون کردن عناصر داعش از مناطق تحت تسلط این گروه ادامه دارد و ائتلاف بین‌المللی (ضد داعش) هم با حمله‌هاي هوایی، مواضع داعش در این مناطق را هدف قرار می دهد که باعث کشته و زخمی شدن نیروهای این گروه می‌شود.

کد خبر 340970

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha