سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
۰ نفر

همشهی آنلاین: وکیل مهدی طارمی گفت: باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه نمی‌تواند از طارمی به فیفا شکایت کند زیرا انتقال او به پرسپولیس کاملا قانونی است.

طارمی

عبدالصمد ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: صحبت‌های مطرح شده مبنی بر اینکه انتقال طارمی به پرسپولیس غیرقانونی بوده، به هیچ عنوان صحت ندارد و ما کاملا طبق قانون عمل کردیم و موفق شدیم که طارمی را از ریزه اسپور برای دو سال به پرسپولیس انتقال دهیم و اینکه می‌گویند ریزه اسپوریها با شکایت از طارمی به فیفا می‌خواهند او را دو سال از فوتبال محروم کنند خنده‌دار است.

وی گفت: اگر می‌خواهید دلایل شکایت ریزه اسپوری‌ها از طارمی را بدانید بهتر است از مدیرعامل آن باشگاه سوال کنید(با خنده) ولی این اطمینان را به شما می‌دهم که انتقال طارمی به پرسپولیس کاملا هم قانونی بوده است.

ابراهیمی افزود: فقط به هواداران پرسپولیس این نوید را می‌دهیم که طارمی برای حضورش در پرسپولیس هیچ مشکل غیر قانونی ندارد و می‌تواند در لیگ شانزدهم باردیگر با پیراهن پرسپولیس پای به میدان مسابقه بگذارد.

برخی از منابع خبری گفته بودند که انتقال طارمی از باشگاه ریزه اسپور ترکیه به پرسپولیس غیرقانونی بوده و این باشگاه ترکیه ای قرار است از طارمی به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کند.

کد خبر 340508

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha