همشهری آنلاین: اولین نمایشگاه کامپیوتکس تهران ۱۹ الی ۲۲ مرداد سال جاری در مصلی بزرگ تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه کامپیوتکس تهران در مصلی

به گزارش همشهری‌آنلاین، رییس اتحادیه فناوران رایانه به برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس تهران اشاره کرد و گفت: نمایشگاه کامپیوتکس در مصلی تهران با هدف معرفی کالاهای اصلی با قیمت‌های رقابتی درحوزه رایانه و معرفی شرکتهای معتبر ارایه دهنده خدمات پس ازفروش و همچنین برای حضور واحدهای صنفی کوچک در بازار و حضور بیشتر مصرف کنندگان از این کالاها در شرایط رکود بازارتشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: در بازار کالاهای قاچاق وجود دارد. ورود این کالاها با توجه به افزایش تعرفه واردات شکل گرفته است و صنوف دیگر مبادرت به ورود کالاهای فناوری در این عرصه کرده‌اند. بنابر این صنف فناوری با افزایش تعرفه واردات قادر به ورود این کالاها نیستند. به عنوان نمونه کالای لب‌تاپ تعرفه آن از 5 تا 15 افزایش یافته است بنابر این منفعت نصیب کسانی می‌شود که کالاهای قاچاق رو وارد می‌کنند و مصرف کنندگان ضرر کنندگان اصلی این موضوع هستند.

وی افزود: این نمایشگاه سعی دارد محصولات کامپیوتری شامل سخت افزار، نرم‌افزار، شبکه و ماشین‌های اداری با هدف فروش و خدمات پس از فروش با حداقل 20 درصد کاهش قیمت به بازدید کنندگان عرضه کند.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه گفت: جوانان همیشه خواستار نوآوری و کالاهای به روز هستند در این نمایشگاه بعضی شرکتها با ارایه محصولات و نوآوری‌های جدید شرکت می‌کنند. این نمایشگاه با مجوز از وزارت صنعت و معدن برای اولین بار در ايران برگزار مي‌شود.

کد خبر 340400

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha