همشهری آنلاین: تیم ملی ایران با برتری ۲ بر یک مقابل سوریه جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را به دست آورد.

Tennis Team

به گزارش وابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم ملی تنیس ایران در آخرین دیدار خود در رقابت‌های تنیس دیویس کاپ مقابل تیم ملی سوریه به برتری رسید و جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را كسب كرد.

در نخستین دیدار بخش انفرادی انوشا شاهقلی با نتیجه ( ۱-۶ (۶) ۶-۷(۲) ۷-۶) آمر نائو را برد و با باخت ( ۳-۶ ، ۶-۱ و ۴-۶) شاهین خالدان در دومین دیدار بخش انفرادی، تکلیف تیم برنده در بخش دو نفره مشخص شد.

در بخش دو نفره تیم ایران با ترکیب انوشا شاهقلی و امیر والا معدنچی با نتیجه ( ۳-۶ و ۲-۶ ) حریف خود را شکست داد تا نمایندگان کشورمان جواز حضور در گروه ۲ آسیا را به دست آورند.

این بازی نزدیک به ۹ ساعت به طول انجامید و تیم هنگ کنگ به همراه ایران راهی گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه شد. تیم‌های سوریه، لبنان، ترکمنستان، قطر و جزایر پاسفیک در گروه ۳ ماندگار شدند و تیم‌های کامبوج و سنگاپور نیز به گروه ۴ سقوط کردند.

این مسابقات با حضور تیم‌های ایران، لبنان، ترکمنستان، هنگ کنگ، سوریه، کامبوج، جزایر پاسیفیک، قطر و سنگاپور برگزار شد.

انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، امیر والا معدنچی و محمد کارگران اروجی ترکیب تیم ملی تنیس کشورمان را در این رقابت‌ها تشکیل دادند.

ماسیمو مورلی از ایتالیا دارای نشان طلا به عنوان سرداور در این مسابقات حضور داشت و سونر سویر به عنوان مسئول هماهنگی داوران از ترکیه، روسلان تورسانف از ازبکستان به عنوان داور بی‌طرف، سامان حسنی داور نشان برنز، سید عادل برقعی داور نشان برنز، شروین صفوی، امین مهدویان، سینا ابراهیمیان و مهدی ملک‌زاده نمایندگان نشان سفید کشورمان به عنوان داوران صندلی امر قضاوت را بر عهده داشتند.

این رقابت‌ها از ۲۱ لغایت ۲۶ تیر ماه در آکادمی بین‌الملی تنیس استقلال برگزار شد.

 

کد خبر 340168

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha