همشهری آنلاین: مسابقات پنج جانبه تگ راگبی دختران زیر ۱۶ سال کشور (جام عفاف) که در تهران جریان داشت، با قهرمانی تیم بندرگز الف به پایان رسید.

Rogby

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، دراین رقابت‌ها که با همکاری انجمن راگبی و کمیته تگ راگبی و به میزبانی تهران در ورزشگاه تختی برگزار شد، تیم‌ها به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند و در پایان تیم‌های بندر گز الف، ستارگان تهران و بندر گز ب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

تیم‌های محفل نو و آفرینش از استان البرز هم به مقام‌های چهارم و پنجم رسیدند.

مهدی حسنعلی رییس کمیته تگ راگبی ایران، مجید سلامی رئیس کمیته راگبی استان تهران و حمید شریفی از پیشکسوتان راگبی از نزدیک شاهد برگزاری این رقابت‌ها بودند.

خانم آیناز دماوندی مربیگری تیم‌های نماینده استان گلستان، خانم زهرا سلیم‌نژاد مربیگری تیم ستارگان تهران و خانم سلگی مربیگری تیم‌های البرزی را بر عهده داشتند.

همچنین برای آمادگی هرچه بیشتر داوران تگ راگبی پیش از شروع مسابقات، بازآموزی قوانین داوری توسط خانم زهرا نوری برای ۷ داور حاضر از استان‌های تهران، البرز و گلستان برگزار شد.

خانم‌ها شیدا داداشی و هانیه مکی از استان گلستان، سمانه زمانی و فاطمه فلاح مراد از تهران، سحر جانعلی، ناهید بیارجمندی و زهراسلیم‌نژاد از استان البرز داوران حاضر در این مسابقات بودند.

این مسابقات با سرپرستی زهرا نوری به انجام رسید و در پایان به تیم‌های برتر جوایزی اهدا شد.

کد خبر 340097

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha