سه‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

پسر جوان وقتی برای خرید شیشه به خانه پیرزنی رفته بود محل نگهداری شیشه‌ها را دید و همین موضوع به انگیزه‌ای برای قتل پیرزن و سرقت شیشه‌ها تبدیل شد.

قاضی محسن مینا

اواخر خرداد‌ماه بود كه به مأموران پليس آگاهي بندرعباس خبر رسيد زني 55ساله در حياط خانه‌اش واقع در منطقه شهناز با ضربات چاقو به قتل رسيده است. وقتي مأموران به محل جنايت رسيدند چند ساعت از اين حادثه مي‌گذشت. بررسي صحنه جنايت فرضيه‌هاي متعددي را پيش روي كارآگاهان قرار داد. ازجمله فرضيه سرقت. تحقيق درباره مقتول نشان مي‌داد كه او ازجمله فروشندگان مواد‌مخدر در منطقه بود كه افراد زيادي براي خريد مواد‌مخدر به خانه‌اش رفت‌وآمد داشتند و به‌احتمال زياد يكي از مشتريان در پشت پرده جنايت قرار دارد. با وجود اين تحقيقات در شاخه‌هاي مختلف ادامه يافت تا اينكه مأموران به جواني به نام بابك مشكوك شدند و وي را بازداشت كردند.

وقتي وي توسط قاضي محسن مينا، بازپرس جنايي بندرعباس تحت بازجويي قرار گرفت گفت كه چند مرتبه به خانه زن تنها رفت‌وآمد داشته اما در قتل او نقشي ندارد. او مدعي شد فرد ديگري به نام آرش پيرزن را به قتل رسانده است اما وقتي آرش دستگير شد شواهد محكمي درخصوص بي‌گناهي‌اش ارائه داد. به اين ترتيب بار ديگر بابك تحت بازجويي قرار گرفت. او اين‌بار ادعاي تازه‌اي را مطرح كرد و انگشت اتهام را به سوي عمو و زن‌عمويش نشانه گرفت و گفت آنها با پيرزن مواد فروش خصومت داشتند و به همين دليل او را به قتل رسانده‌اند.

اين ادعا نيز خيلي زود رنگ باخت و معلوم شد بابك براي مخفي كردن واقعيت ديگران را به‌دست داشتن در قتل متهم مي‌كند. در چنين شرايطي بازجويي‌هاي فني از وي ادامه يافت تا اينكه سرانجام وي روز گذشته به قتل پيرزن تنها اعتراف كرد و گفت با انگيزه سرقت دست به اين جنايت زده است. او گفت: آن روز براي خريد شيشه به خانه پيرزن رفتم. او تنها بود. 20هزار تومان دادم تا به من مواد بدهد. او هم پول‌ها را گرفت و سراغ محلي كه شيشه‌ها را در آنجا نگهداري مي‌كرد رفت.

در همان لحظه بود كه وسوسه شدم. با خودم گفتم اگر پيرزن را به قتل برسانم مي‌توانم همه شيشه‌ها را سرقت كنم. به او نزديك شدم و با چاقو چند ضربه زدم و وقتي روي زمين افتاد سراغ شيشه‌ها رفتم. حدود 20گرم شيشه آنجا بود كه بعد از برداشتن آن فرار كردم و چون هيچ‌كس آنجا نبود و موقع فرار هم كسي من را نديده بود فكر نمي‌كردم دستگير شوم اما مأموران چند روز بعد دستگيرم كردند. به گفته قاضي محسن مينا، متهم در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات تكميلي از وي ادامه دارد.

کد خبر 339807

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha