همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش رشد و تعالی نیروهای مسلح را موجب به وجود آمدن توان بازدارندگی دفاعی کشور دانست و گفت: ارتقاء هرچه بیشتر توان نظامی پایگاه های شکاری نیروی هوایی به نفع امنیت کشور، نظام اسلامی و منطقه است و برای دستیابی به این مهم، تمام تلاش خود را به کار بسته ایم.

حسن شاه صفی

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد که با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت رییس اداره عقیدتی سیاسی، امام جمعه کنارک و نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، عنوان کرد و گفت: پایگاه دلحامد یکی از یگان های استراتژیک نیروی هوایی ارتش است که تأمین امنیت هوایی جنوب کشور را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پایگاه برخورداری از توان رزمی دو نوع جنگنده F4 و میراژ است که این موضوع اهمیت بسیار زیاد این پایگاه را نشان می دهد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن اعلام آمادگی برای مشارکت در طرح توسعه فرودگاه مسافربری اظهار داشت: با توجه به اینکه توسعه این فرودگاه موجب رونق هرچه بیشتر منطقه چابهار می شود آمادگی این امر وجود دارد تا با واگذاری قسمتی از زمین های پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد توسعه این فرودگاه را سرعت ببخشیم.

طی حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان رضا جعفری به سمت فرمانده پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد منصوب و از زحمات امیر قلی زادگان فرمانده پیشین این پایگاه شکاری تقدیر شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان جعفری پیش از این مسئولیت هایی همچون جانشینی پایگاه شهید یاسینی و جانشینی معاونت آموزش نهاجا را عهده دار بوده است.

کد خبر 339766

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha