به‌دنبال مرگ پیرزنی در پایتخت، فرزندانش از خواهرشان شکایت کردند و مدعی شدند که او به‌خاطر تصاحب ارثیه مادرشان را مسموم کرده و به قتل رسانده است.

چند روز پيش خواهر و برادري به شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران رفتند و عنوان كردند كه مرگ مادرشان مرموز بوده و احتمالا به قتل رسيده است. يكي از آنها در توضيح ماجرا به قاضي ايلخاني گفت:سال‌ها پيش پدرم فوت شد و پيش از مرگش، همه اموالش را به نام مادرم كرد و از او خواست خودش ارثيه را بين فرزندان تقسيم كند.

وي ادامه داد: مدتي قبل من وخواهرم با مادرم بر سر مسائل خانوادگي دچار اختلاف شديم و مدتي با هم قهر بوديم. در اين مدت، خواهر ديگرمان به مادرم سر مي‌زد تا اينكه شنيديم مادرم همه اموالش را به نام خواهر بزرگ‌ترم كه در آمريكا زندگي مي‌كند زده است. درحالي‌كه پيگير اين موضوع بوديم شنيديم مادرمان فوت شده است. خواهرم كه در ايران زندگي مي‌كند مدعي شد كه مادر به‌دليل كهولت سن دچار ايست قلبي شده است.

اين درحالي بود كه مادرم سرحال بود و هيچ مشكلي نداشت. همزمان با مرگ مادرم متوجه شديم كه خواهرمان قصد رفتن به آمريكا را دارد. آنجا بود كه احتمال داديم دوخواهرمان دست به يكي كرده‌اند تا ارثيه پدري مان را تصاحب كنند.

با اين شكايت، قاضي جنايي دستور تحقيق در اين خصوص را صادر كرد. بررسي‌ها و پرونده‌هاي پزشكي حكايت از اين داشت كه پيرزن به‌دليل مشكل تنفسي و ايست قلبي ناشي از كهولت سن جان باخته است. از سوي ديگر دختر اين پيرزن كه در ايران زندگي مي‌كند در دادسرا حاضر شد و به قاضي گفت: من سال‌ها بود كه از مادرم پرستاري مي‌كردم، ‌حتي خواهر و برادرانم سراغي از مادرم نمي‌گرفتند. حالا هم برايم پاپوش درست كرده‌اند و تهمت زده‌اند. مادرم پيش از مرگ اموالش را به نام خواهرم زد چرا كه با بقيه خواهرانم دچار مشكل شده بود. هم‌اكنون قاضي جنايي دستور تحقيقات در اين خصوص را صادر كرده است.

کد خبر 339687

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha