چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی هفته دوم لیگ جهانی فردا در صربستان به مصاف بلغارستان می‌رود.

والیبال تیم ملی

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی هفته دوم لیگ جهانی والیبال از ساعت 18:30 دقیقه پنج‌شنبه (3 تیر)

به مصاف بلغارستان می‌رود. این بازی در سالن "اس پی سی ولیودینا" شهر "نوی ساد" صربستان برگزار می‌شود.

بلغارستان در هفته اول این رقابت‌ها با تیم‌های لهستان، صربستان و روسیه هم‌گروه بود. این تیم در بازی اول خود 3 بر یک مغلوب لهستان شد و بازی دوم را هم 3 بر صفر به صربستان واگذار کرد. بازی آخر این تیم برابر روسیه نیز 3 بر یک به نفع روس‌ها شد.

تیم ملی ایران هم در سه بازی ابتدایی خود 3 بر صفر و 3 بر یک برابر برزیل و آمریکا شکست خورد و در بازی آخر آرژانتین را 3 بر 2 برد.

"اسوتن سوکولوف" بازیکن بلغارستان با کسب 56 امتیاز در هرسه بازی این تیم در لیگ جهانی امتیازآورترین بازیکن بود. "تودور شریموف" و "ویکتور یوسیفوف" از دیگر بازیکنان خوب این تیم هستند. "پلامن کنستانتینوف" سرمربی‌گری این تیم را برعهده دارد.

بلغارستان در کسب سهمیه المپیک 2016 ریو ناکام ماند درحالی که پیش از این آن‌ها سه بار در این بازی های حاضر بودند. در سال 1972 و 2012 این تیم در المپیک به مقام چهارم رسید.

بلغارها 5 دوره در لیگ جهانی حاضر بودند که در همه دوره‌ها به مقام چهارم رسیدند. 4 مدال برنز در رقابت‌های قهرمانی جهان، یک مقام سومی در جام جهانی و 4 مقام سومی در رقابت‌های قهرمانی اروپا از دیگر افتخارات این تیم است.

سعید معروف، علیرضا بهبودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مصطفی شریفات، محمد فلاح، فرهاد ظریف، مهدی مرندی، شهرام محمودی، مجتبی میرزا جانپور، میلاد عبادی پور، حمزه زرینی، علیرضا مباشری و جواد معنوی نژاد بازیکنان تیم ملی ایران در هفته دوم هستند که رائول لوزانو به تیم ملی دعوت کرده است.

ملی پوشان ایران در هفته دوم لیگ جهانی با تیم های بزریل، صربستان و بلغارستان هم‌گروه است.

  • برنامه بازی‌های تیم ملی درهفته دوم به شرح زیر است:

ایران - بلغارستان پنج شنبه 3 تیر ساعت 18:30

ایران - برزیل جمعه 4 تیر ساعت 18:30

ایران - صربستان شنبه 5 تیر ساعت

کد خبر 337927

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha