پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس رسانه ملی در حکمی مهندس برنا فیروزی را به سمت مشاور اجرایی خود و رئیس حوزه ریاست سازمان صداوسیما منصوب کرد.

borna firouzi

به گزارش ایسنا و به نقل از صدا و سيما، در حكم دكتر علی عسكری به مشاور اجرايي و رئيس جديد حوزه رياست رسانه ملی آمده است: «با توجه به نقش كليدی و مؤثر حوزه رياست در انسجام بخشی به اداره رسانه ملی انتظار می‌رود ضمن نظارت و هماهنگی بر امور اجرايی سازمان در راستای سياست‌های ابلاغی و مداقه در آسيب‌های فعلی و نيازهای آتی مجموعه به منظور ارتقاء سطح كارآمدی ستاد مديريت سازمان و راهبری ارتباطات درون و برون سازمانی همت گماريد. شناخت سازمانی و تجربيات خوب شما در سال‌های گذشته، پشتوانه ارزشمندی در اين مسئوليت مهم می‌باشد.

مهندس برنا فيروزی، دانش‌آموخته فنی دانشگاه صداوسيما و كارشناس‌ ارشد رشته مديريت رسانه از مديران جوان و باسابقه در سازمان صداوسيما است كه در سال 93 موفق به اخذ نشان كشوری به عنوان مدير منتخب جهادی شده است. از جمله سوابق نامبرده می‌توان به مديركل فنی صدا، مديركل سيستم‌های توليد و پخش، مديرپروژه‌های فنی و مهندسی صداوسيما در خارج از كشور، عضو هيأت مديره شركت صوتی و تصويری سروش و عضو هيأت امنای صندوق بازنشستگي در رسانه ملي اشاره كرد.

همچنين در اين حكم رئيس سازمان صداوسيما از خدمات مسعود گرجی در مدت تصدی مسئوليت حوزه رياست قدردانی كرد.

کد خبر 337277

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha