همشهری آنلاین: پایان مسابقات شطرنج بخش برق‌آسای قهرمانی انفرادی آسیا با کسب مدال برنز استاد بزرگ بانوان، آتوسا پورکاشیان همراه بود. خادم‌الشریعه چهارم شد.

A.Poorkashyan

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مسابقات بخش برق‌آسای پيكارهاي انفرادی قهرمانی آسیا با عنوان ارزشمند سومی برای نماینده بانوی کشورمان به پایان رسید.

در پایان 9 دور رقابت، استاد بزرگ بانوان، آتوسا پورکاشیان با 6/5 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت و به مدال برنز آسیا دست پیدا کرد.

استاد بین‌المللی، سارا سادات خادم‌الشریعه نیز با همین امتیاز در آستانه کسب مدال، چهارم شد.استاد بزرگ بانوان، میترا حجازی‌پور هم با 4/5 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفت. در این بخش نمایندگانی از ویتنام و هند به عناوین اول و دوم دست پیدا کردند.

اما در بخش آزاد، استاد بزرگ احسان قائم مقامی با کسب 6/5 امتیاز در جایگاه ششم جدول جای گرفت. علیرضا فیروزجا و استاد بین‌المللی مسعود مصدق‌پور نیز با 5/5 و 4 امتیاز به ترتیب در رده‌های 23 و 54 جدول قرار گرفتند.

در بخش آزاد نیز شطرنج‌بازانی از چین، ویتنام و هند رده‌های دوم و سوم را تصاحب كردند.

با این حساب رقابت‌های شطرنج قهرمانی انفرادی آسیا با کسب یک مدال برنز ارزشمند برای نمایندگان کشورمان در بخش برق‌آسا به پایان رسید.

 

کد خبر 335950

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha