مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
۰ نفر

ششمین دوره جشنواره رمضانی «شهر خدا» در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. این جشنواره از ۱۸ خرداد تا ۱۵تیرماه از ساعت ۲۰ تا ۲ بامداد با ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی و ورزشی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

عليرضا شريفي مديرعامل برج ميلاد تهران با بيان اينكه اين دوره از جشنواره در مساحتي به وسعت 20هزار مترمربع برگزار مي‌شود، تصريح كرد: سراي كودك شامل غرفه‌هاي مشاوره تربيت فرزند، قصه گويي، نجوم، شن بازي، ماهيگيري، پخت نان، دوخت سجاده ويژه روزه اولي‌ها، نمايش سايه، نقاشي روي سنگ، معرق،‌ كاشي و...، است. سراي تفريحات و سرگرمي شامل غرفه‌هاي بازي ايرهاكي، بازي روي پل معلق، ماشين كنترلي، مسابقه سازه‌هاي ماكاروني، بازي‌هاي رايانه‌اي با محوريت بازي ايراني، بازي‌هاي فكري و خانواد‌گي، روبيك و دومينو است.

مديرعامل برج ميلاد تهران با اشاره به شعار آسمان آبي، زمين پاك، گفت: در راستاي اين شعار همچنين در سراي تفريحات و سرگرمي پارك ترافيك در مساحتي به وسعت 400مترمربع و با همكاري معاونت حمل‌ونقل و ترافيك، در برج ميلاد تهران راه‌اندازي مي‌شود تا آموزش سفيد و آموزش‌هاي رانندگي به كودكان داده شود.

وي همچنين يادآور شد:‌سراي غذاهاي سنتي و اصيل ايراني در محوطه برج ميلاد راه‌اندازي شده است تا بازديدكنندگان بتوانند افطار خود را همزمان با حضور در برج ميلاد تهران باز كنند. همچنين غرفه‌هاي شهد بركت و شكرستان نيز نان و شير و خرما و شيريني‌هاي استان‌هاي مختلف را ارائه مي‌دهند. به گفته شريفي در سايت ورزش و در كنار سراهاي كودك، تفريحات و سلامت، فضايي با عنوان يادمان شهداي مدافع حرم تعبيه شده است تا هنرمندان در طول برگزاري جشنواره به خلق آثار با موضوع شهداي مدافع حرم بپردازند.

  • ختم قرآن شهروندان

مديرعامل برج ميلاد تهران از ختم قرآن توسط شهروندان خبر داد و گفت: يكي از كارهاي ويژه امسال جشنواره، ختم قرآن شهروندان در برج ميلاد تهران است. در اين طرح هر صفحه از قرآن مجيد لمينت مي‌شود و شهروندان درصورت تمايل مي‌توانند يك برگ از اين قرآن‌هاي لمينت شده را دريافت كنند و آن يك صفحه را در طول حضورشان در جشنواره رمضاني قرائت كنند.

همچنين طرح استقبال روحانيون از شهروندان در‌ماه مبارك رمضان در برج ميلاد تهران اجرا مي‌شود. در اين طرح تعدادي از روحانيون به ميان بازديدكنندگان رفته و با آنها درباره فريضه‌هاي‌ماه مبارك رمضان گفت‌وگو مي‌كنند.اطعام ايتام در‌ماه رمضان، برگزاري ويژه برنامه شب شعر حضرت خديجه(س)، تماشاي تهران قديم، راه‌اندازي كمپين نه به كيسه‌هاي پلاستيكي و استهلال ماه‌هاي رمضان و شوال بر فراز برج از ديگر بخش‌هاي اين جشنواره است.

کد خبر 335768

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha