دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۷
۰ نفر

خبر > تابستان چه برنامه‌ای داری؟ دلت می‌خواهد با پرندگان آشنا شوی یا از حیات‌وحش سر در بیاوری؟ میانه‌ات با گیاهان دارویی چه‌طور است؟

دوچرخه شماره ۸۳۲

در تابستان 95 براي آشنایی هرچه بیش‌تر علاقه‌مندان به حیات‌وحش، براي دو گروه سنی کودکان و بزرگ‌سالان در موزه‌ي طبیعت و حیات‌وحش ایران (دارآباد)، كارگاه‌هاي آموزشي ويژه‌اي برگزار می شود.

دکتر مجید نواییان، مدیر موزه‌ي طبیعت و حیات وحش ایران (دارآباد) با اعلام این خبر مي‌گويد: «با نزدیک‌شدن به تعطیلات تابستانی، بخش آموزش موزه دارآباد با بهره‌گیری از استادان، پژوهشگران و طبیعت‌گردهاي برجسته‌ي کشور، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی زیست‌محیطی نموده است.»

او  مي‌گويد: «این کارگاه‌ها در گروه سنی کودکان در رشته‌های آشنایی با پستانداران ایران و جهان، آشنایی با پرندگان ایران و جهان، دنیای زیر آب، خطرات طبیعت وحشی، دنیای خزندگان و دوزیستان، نقاشی در طبیعت، مجسمه‌سازی طبیعت، آشنایی با بندپایان، کارگاه لمس حیوانات برگزار مي‌شود.

هم‌چنين درگروه سنی بزرگ‌سالان، آشنایی با پستانداران، آشنایی با پرندگان، دوره‌هاي آشنایی با طبیعت‌گردی، مبانی گوهرشناسی، آشنایی با گیاهان دارویی‌، پرورش گیاهان آپارتمانی، پرورش زنبورعسل، زنبورداری و عکاسی در طبیعت برپا می‌شود.»

اين کارگاه‌ها از 15 تیر‌ماه آغاز به‌ كار مي‌كند. براي حضور در اين كارگاه‌ها مي‌توانيد با شماره‌ي 22290002 تماس بگيريد.

کد خبر 335715

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha