همشهری‌آنلاین: سید عبدالحسین مختاباد،آهنگساز و خواننده و رئیس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران بودجه اختصاص یافته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را قانع کننده ندانست.

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی وهنری شهرداری تهران سیدعبدالحسین مختاباد، آهنگساز و خواننده شهیر و عضو شورای شهر تهران،  همزمان با ششمین روز برگزاری نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران در این نمایشگاه حضور یافت و از نقاط مختلف آن بازدید به عمل آورد.

وی درباره مسئولیت‌های سازمان اظهار کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نهادی است که وارد سومین دهه می‌شود و نشان داده روندش رو به رشد است. ما می‌خواهیم سازمان به سمت یک سازمان شهری پیش برود و نماد فرهنگ و هنر در سطح ملی شود. چون تهران به نوعی ایران کوچک است. سازمان فرهنگی هنری باید نخبگان را برای نجات تهران به یاری بطلبد.

مختاباد با اشاره به بودجه در نظر گرفته شده برای سازمان ادامه داد: به نظرم بودجه‌ای که به سازمان تعلق می‌گیرد قانع‌کننده نیست، چون سازمان با این بودجه توان کارهای فرهنگی بزرگ در سطح شهر را ندارد. ما در شورای شهر تلاش می‌کنیم بودجه را طوری بدهیم که کارهای شاخص‌تری انجام شود. در طول سال باید ۲ یا ۳ کار شاخص در سطح شهر ببینیم. من اعتقادم این است که سازمان لازم نیست درآمدزایی داشته باشد و باید تمرکزش روی کار فرهنگی و آموزشی باشد.

به گزارش همشهری‌آنلاین بودجه سال گذشته سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ۱۵۰۰ میلیارد تومان بود.

کد خبر 334853

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha