همشهری آنلاین: بازیکن تیم ملی دانشجویان ایران که ۴ گل در بازی دوستانه به استقلال زد، از کامنت‌های پرسپولیسی‌ها در صفحه مجازی‌‌اش تعجب کرد.

اوسانی

محمد اوسانی، بازیکن تیم ملی دانشجویان و تیم فوتبال صبای قم در مورد تساوی این تیم مقابل استقلال تهران به ایلنا گفت:‌ بازی دوستانه و بسیار خوبی بود. استقلال با تمام توانش به این دیدار آمده بود و همه بازیکنانش را در اختیار داشت. بازی رفت مقابل استقلال را سه بر یک بردیم که سه گل آن بازی را هم من زدم. البته در بازی رفت بازیکنانی مثل مهدی رحمتی و وحید طالبلو حضور نداشتند اما در این بازی هر دو بودند که وحید طالبلو در ترکیب اصلی قرار داشت. بازیکنان ما هم مقابل استقلال بسیار با انگیزه بودند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

او با اظهار تعجب از واکنش پرسپولیسی‌ها در صفحه اینستاگرامش گفت:‌ روز بسیار خوبی برای من بود و توانستم چهار گل به استقلال بزنم که واکنش‌های زیادی هم از سوی پرسپولیسی‌ها داشت. صفحه مجازی من تا قبل از این بازی حدود 300 تا 400 لایک می‌خورد، اما آخرین پست من حدود 17 هزار لایک خورده است که خود من هم بسیار از موضوع تعجب کردم و البته خوشحال شدم.

اوسانی در مورد اینکه پرسپولیسی است یا استقلالی گفت:‌ من در حال حاضر بازیکن صبای قم هستم اما پرسپولیس و استقلال تیم‌هایی هستند که هر بازیکنی آرزو دارد در آنها بازی کند.

کد خبر 334583

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha