گروه حوادث: سرباز جوانی که قصد سرقت خودروی پیکانی را داشت، زمانی که با مقاومت راننده رو به رو شد او را با 15 ضربه چاقو زخمی کرد.

به گزارش همشهری، عصر روز جمعه زمانی که ماموران پادگان کیانشهر در حال انجام وظیفه بودند ناگهان متوجه شدند یک خودرو در حالی که به صورت ممتد در حال بوق زدن است با سرعت هر چه تمامتر به طرف آنها می آید.

سربازان جوان از ترس اینکه خودرو با آنها برخورد نکند خود را به طرف دیوار پادگان کشیدند، اما در یک لحظه شاهد توقف خودرو و فرار یک سرباز جوان از داخل آن شدند که به سرعت به طرف  یک شرکت می دوید سرباز جوان در حالیکه بسیار مضطرب و نگران بود به یکی از مسئولان شرکت گفت که پدرش بسیار عصبانی است و می‌خواهد او را به زور چاقو به سربازی ببرد.

در حالیکه ابتدا تصور می شد که یک نزاع خانوادگی است، اما دقایقی بعد هنگامیکه شاهدان به طرف خودرو رفتند با پیکر خونین راننده ای رو به رو شدند که با ضربات چاقو زخمی شده بود.ماموران پادگان با دیدن این صحنه سریعا موضوع را به پلیس 110 اطلاع دادند.

با حضور ماموران در صحنه حادثه، راننده  به بیمارستان انتقال یافت و تحقیق از شاهدان حادثه و سرباز فراری آغاز شد، در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که جوان سرباز که سه بار سابقه سرقت خودرو دارد ، دروغ می گوید و قضیه این بوده است که  هنگامی که وی قصد سرقت خودروی راننده را داشته است با مقاومت راننده وی را با 15 ضربه چاقو مجروح کرده است. به این ترتیب سرباز جوان تحت بازجویی قرار گرفت.

بنا به این گزارش پس از تحقیقات اولیه از این متهم، صبح دیروز وی مقابل بازپرس شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران به توضیح ماجرا پرداخت و گفت:روز حادثه خودروی مورد نظر را در میدان آزادی به صورت دربستی به مقصد کیانشهر کرایه کردم.

وقتی به محل خلوت رسیدیم با تهدید چاقو از او خواستم تا خودرواش را در اختیارم قرا ردهد اما او مقاومت کرد و با هم درگیر شدیم و من چندین ضربه چاقو به وی وارد کردم اما هنگامیکه قصد فرار داشتم دستگیر شدم.

بر پایه این گزارش،با دستور بازپرس روشن متهم این پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران دایره اول اداره آگاهی تهران قرار گرفت تا بررسی ها بر روی سایر سرقت های احتمالی وی صورت گیرد.

کد خبر 3345

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز