همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران از کسب رتبه اول این دانشگاه در کشور بر اساس رتبه‌بندی تایمز خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های مدونی داریم تا در سال‌های آینده نیز این رتبه را حفظ کرده و رتبه جهانی دانشگاه را نیز ارتقا دهیم.

به گزارش فارس، محمدعلی برخورداری گفت:‌ بر اساس آخرین رتبه‌بندی اعلام‌شده از سوی پایگاه رتبه‌بندی تایمز، دانشگاه علم و صنعت ايران در بین دانشگاه‌های کشور، رتبه اول تولید علم را کسب کرده است.

وی افزود: این پایگاه که یکی از معتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی است بر اساس شاخص‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری‌، تجاری‌سازی و ارتباطات بین‌المللی دانشگاه‌ها را رتبه‌بندی می‌کند که ما در سال‌های گذشته در میان سه دانشگاه برتر ایران در آسیا بودیم ولی رتبه جهانی نداشتیم که سال گذشته در سطح جهان در بازه 401 تا 500 قرار گرفتیم که نخستین دانشگاه ایرانی نیز دانشگاه علم و صنعت بود و امسال هم توانستیم این رتبه را حفظ کنیم.

برخورداری از برنامه‌ریزی دانشگاه علم و صنعت برای حفظ رتبه اول دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: سال گذشته نیز دانشگاه علم و صنعت در بین دانشگاه‌های کشور به رتبه اول دست یافت و با برنامه‌ریزی‌های مدون توانستیم این رتبه را حفظ کنیم و امسال هم در ابعاد مختلف برنامه‌ریزی‌هایی داریم تا سال آینده نیز این رتبه را ارتقا دهیم.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: باید بتوانیم برنامه‌ریزی‌های لازم را در مسائل پژوهشی، مقالات، کتاب، کمیت و کیفیت داشته باشیم تا این رتبه حفظ شود.

وی گفت: همچنین برای توسعه دانشگاه در روابط بین‌المللی نیز برنامه‌هایی داریم که در بخش تبادل استاد و دانشجو و انجام پروژه‌های مشترک انجام می‌شود.

کد خبر 333325

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha