شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مایلید کاری پیدا کنید که از تمام مهارت‌ها و علائق شما استفاده کنند؟

و شغل شما چیست؟

مایلید کاری پیدا کنید که به شما امکان دهد آمیزه‌ی خارق العاده‌ای از کار / زندگی را تجربه کنید؟ و از انعطافی برخوردار است که به شما امکان دهد در دوره‌های سخت اقتصادی دوام بیاورید؟

اين بخشي از شرح پشت جلد، و شغل شما چيست؟ كتاب تازه منتشر شده انتشارات مازيار با نام است.

به گفته ناشر كتاب استفاده‌ي بهينه از استعدادها از ملزومات برنامه‌ريزي مؤثر شغلي است ولي تنها بدان محدود نمي‌شود. تضمين کيفيت زندگي‌ که در جستجوي آن هستيم نيز مطرح است. کتاب حاضر مهارت‌ها و اعتماد به نفس لازم براي ايجاد اشتغال به سبک پورتفوليو را ايجاد مي‌کند.

کارکردن به سبک پورتفوليو بيش از پيش به عنوان روشي در اداره‌ي اشتغالِ فردي مورد استفاده قرار مي‌گيرد و شايد لحاظ کردن آن دلهره آور باشد ولي اين راهنماي عملي و آسان، چگونگي انجام آن را به خوبي نشان مي‌دهد. مطالعه‌ي اين کتاب براي عموم متخصصان اشتغال و مشتريان آنها که يک راهنماي قدم به قدم براي گذار از کسب درآمد از منابع مختلف در قالبي غيرسازمند و رسيدن به يک سبک راضي‌ کننده، لذت بخش در مديريت فردي شغل را مي‌جويند، بسيار سودمند خواهد بود.

كتاب و شغل شما چيست؟ نوشته بري هاپسون، گيتي لجر، در سال 2009 منتشر شده است.

به گفته ناشر کپي رايت فارسي کتاب حاضر بر اساس قرارداد منعقد في مابين انتشارات مازيار و فاکس و هاوارد، Fox&Howard به نمايندگي از مؤلّفين در داخل ايران به مترجم، فيروزه مقدم، و انتشارات مازيار تعلق دارد و هرگونه نسخه برداري پيگرد قانوني خواهد داشت.

ترجمه چاپ اول كتاب در سال 1394 در 287 صفحه به قيمت 13000 تومان از سوي انتشارات مازيار منتشر و روانه بازار كتاب شده است.

کد خبر 332932

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha