همشهری آنلاین:‌ هفته نخست رقابت های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا با قهرمانی علی میرزایی و مشکات‌الزهراء صفی در بخش آقایان و بانوان به پایان رسید.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس: هفته نخست مسابقات تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا ( کاپ خلیج فارس) به میزبانی هیئت تنیس اصفهان برگزار شد و در نهایت از بین تنیسورهای حاضر نفرات برتر معرفی شدند.

بر این اساس در فینال بخش پسران علی میرزایی با نتیجه ( ۴-۶ و ۴-۶ ) سهراب دگمه‌چین را شکست داد و صاحب عنوان قهرمانی شد و کچابی با برتری ۲ بر یک مقابل آریا حیدری در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش ۲ نفره زوج ماهان درویش نوری و سهراب دگمه‌چین با نتیجه ( ۳-۶ و ۵-۷ ) تیم رهام عباسی و علی یزدانی را مغلوب کرده و جایگاه نخست را به دست آوردند.

در فینال بخش دختران مشکات الزهراء صفی با نتیجه ( ۰-۶ و ۱-۶ ) زنجانی را برد و قهرمان شد، زنجانی به مقام نايب قهرمانی رسید و آریسا سبزه‌زار با برتری ( ۱-۴ و ۱-۴ ) مقابل مصطوفی سوم شد.

در این دوره از مسابقات ۳۱ تنیسور در جدول اصلی پسران و ۱۸ تنیسور در بخش دختران حضور داشتند.

به این ترتیب این مسابقات با رقابت یک هفته‌ای تنیسورها و معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

سرداوری مسابقات بر عهده مسیح صلاح، داور نشان سفید کشورمان بود و حسن لاچینانی، احسان رحیمی، دامون صفایی، مجید راهنما، فرناز فرخپور نیز به عنوان داور در این رقابت‌ها حضور داشتند.

 

کد خبر 332248

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha