همشهری آنلاین: وصال حامدی‌نیا و سید خلیل موسوی در بخش بانوان و آقایان رقابت‌های قهرمانی کشور جوانان موفق به کسب عنوان نخست شدند.

Chess

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، رقابت‌های شطرنج قهرمانی جوانان کشور از اول اردیبهشت ماه به میزبانی استان خوزستان برای بانوان و استان سمنان برای آقایان برگزار شد و بعد از ظهر روز هفتم اردیبهشت به پایان رسید.

در بخش آقایان پس از 9 دور مسابقه، استاد بین‌المللی سید خلیل موسوی با 8 امتیاز به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. پس از وی استاد فیده آرین غلامی با 7/5 امتیاز و امیرمسعود مرادی با 6/5 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان اما رقابت حساس‌تر بود و استاد فیده بانوان آناهیتا زاهدی‌فر، وصال حامدی‌نیا و یگانه کریمی با 8 امتیاز و پوئن‌شکنی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند تا بر اساس آیین‌نامه رقابت‌ها دو نفر نخست جدول پس از پوئن‌شکنی، یعنی زاهدی‌فر و حامدی‌نیا راهی دیدار تکمیلی شوند.

در دیدار تکمیلی و پس از تساوی در بخش سریع، دو شطرنج باز در رقابت مرگ ناگهانی با هم مسابقه دادند و وصال حامدی‌نیا موفق به پیروزی و کسب عنوان قهرمانی جوانان کشور در بخش بانوان شد.

قرار است نفرات قهرمان این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان و قهرمانی جوانان آسیا اعزام شوند.

 

کد خبر 331969

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha