همشهری آنلاین: رقابت‌های شطرنج آزاد بین‌المللی دوبی با درخشش نمایندگان شطرنج کشورمان همراه بود. این رقابت‌ها ۲۳ تا ۳۱ فروردین ماه با حضور شطرنج‌بازانی از ۳۷ کشور جهان برگزار شد.

Chess

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در این دوره از پيكارها نمایندگانی از شطرنج کشورمان از جمله استاد بزرگ پوریا درینی، استاد بین‌المللی سید محمد امین طباطبایی، استاد فیده آرین غلامی، استاد بین‌المللی شاهین لرپری زنگنه و ... حضور داشتند که استاد بزرگ درینی در میان شطرنج‌بازان ایرانی بهترین عملکرد را داشت و بدون هیچ شکستی و با کسب 7 امتیاز از 9 دیدار این مسابقات را به پایان رساند.

درینی که در رده‌بندی نخست این مسابقات در جایگاه سی و نهم قرار داشت، با 7 امتیاز و تنها نیم فاصله با صدر جدول در جایگاه ششم قرار گرفت. وی با این عملکرد 17/6 واحد به ریتینگ خود افزود. سید محمدامین طباطبایی كه در رده بندی اولیه در رده پنجاهم قرار داشت، در جایگاه پانزدهم جای گرفت. طباطبایی که درخشش خوبی در این رقابت‌ها داشت و در یک قدمی کسب نورم استاد بزرگی در حالی که تنها به سه واحد ریتینگ میانگین حریفان نیاز داشت، این فرصت را از دست داد. وی نیز با کسب 6/5 امتیاز یکی از درخشان‌ترین نمایندگان کشورمان در این پيكارها بود. آرین غلامی نیز که در رده بندی اولیه در جایگاه 64 بودريال در پایان در رده چهل و هشتم جای گرفت. همچنين شاهین لرپری زنگنه که در رده بندی نخست در رده پنجاه و چهارم بود، در نهایت به عنوان 52 جدول رسید.

رقابت‌های شطرنج آزاد بین‌المللی دوبی با حضور 190 شطرنج‌باز از 37 کشور جهان از 23 تا 31 فروردین ماه در دوبی برگزار شد.

 

کد خبر 331450

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha