همشهری آنلاین: معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با اعلام اینکه ثبت تقاضای دانشجویان برای میهمان شدن در دانشگاه دیگر از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، گفت: در این دوره صرفا فقط میهمانی انجام گرفته و هیچ انتقالی صورت نمی‌گیرد.

به گزارش مهر، سید ابوالحسن ریاضی در خصوص میهمانی و انتقال دانشجویان در سال تحصیلی ۹۶_۹۵ گفت: ثبت‌نام متقاضیان از روز چهارشنبه اول اردیبهشت ۹۵ آغاز می‌شود و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، سامانه ثبت‌نام میهمانی و انتقال به آدرس http://mad.saorg.ir تا پایان اردیبهشت ماه برای ثبت تقاضای متقاضیان باز است.

وی ادامه داد: در این دوره صرفا فقط میهمانی انجام گرفته و هیچ انتقالی وجود ندارد. فقط افراد دارای شرایط خاص می‌توانند تقاضای میهمانی خود را برای بررسی دانشگاه مبداء و مقصد ارسال کنند.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم افزود: این فرصتی است برای افرادی که دچار مشکل هستند و با توجه به این مشکل ضروری به شکل کاملا موقت و برای مدت کوتاهی می‌توانند در محل زندگی خود تحصیل کرده و مجدد به دانشگاه مبدأ برگردند.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز با حدود ۳۵ درصد از تقاضاها موافقت شد، افزود: سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان از بارگزاری تقاضای افرادی که شرایط خاص نداشته و مستنداتی برای میهمانی ندارند جلوگیری می‌کند.

ریاضی افزود: پس از پایان اردیبهشت ماه فرآیند بررسی تقاضاها توسط دانشگاه‌های مبدا و مقصد انجام گرفته و نتیجه نهایی تا ۱۵ مرداد اعلام می‌‍شود.

کد خبر 331058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha