همشهری آنلاین: برای اولین بار در میان نوجوانان و جوانان اپلیکیشن ارتباطی اسنپ‌چت توانست عنوان محبوت‌ترین نرم‌افزار ارتباطی را به خود اختصاص دهد.

اسنپ چت

طبق یک نظر سنجی صورت گرفته در آمریکا، شمار جوانان و نوجوانان کاربر اسنپ‌چت بسيار بالا رفته است.این آمار نشان دهنده رشد 28 درصدی است که با اختلاف کمی از دیگر رقیب خود یعنی فیس‌بوک و اینستاگرام جلو افتاده است.

در نظر سنجی‌های گذشته حدود 33 درصد از جوانان آمریکایی اینستاگرام را به عنوان محبوب‌ترین نرم‌افزار ارتباطی معرفی کردند. در این نظر سنجی اسنپ‌چت فقط 16 درصد رای داشت. هر کدام از این اپلیکیشن‌ها در حالت خود بهترین هستند اما اسنپ‌چت نشان داده است که می‌تواند از همه بهتر باشد.

وقتی که در سال 2011 این نرم‌افزار منتشر شد، در یک نظر سنجی اعلام شد بیش از 100 میلیون بازدید از این نرم افزار شده است و از همان موقع جوانان علاقه خاصی به این اپلیکیشن نشان دادند.

با توجه به آمار جديد؛ بیش از 63 درصد از مردم آمریکا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند که عمدتا بین رده سنی 13 تا 34 هستند.

یک نکته مهم در باره‌ی اسنپ‌چت تعدا بازدید ویدیوی‌های روزانه است. در این اپلیکیشن روزانه نزدیک به 8 میلیارد از ویدیوی بازدید می‌کنند که از این نظر با فیس‌بوک برابر است.

منبع: usatoday

 

کد خبر 330783

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha