از ۲۵ اردیبهشت‌ماه تهران برای دومین سال متوالی به یک گالری بزرگ هنری تبدیل می‌شود و تصویر آثار هنرمندان ایرانی و خارجی در بیش از ۱۵۰۰سازه تبلیغاتی شهر به اکران گذاشته خواهد شد.

شهری

ارديبهشت، ‌ماه شكوه و زيبايي طبيعت در تمامي نقاط كشور است. تهران نيز ارديبهشت زيبايي‌هاي بسياري دارد. اما علاوه بر زيبايي‌هاي طبيعي، پايتخت امسال نيز ميزبان يك اتفاق بزرگ هنري است. «نگارخانه‌اي به وسعت يك شهر» از 25ارديبهشت‌ماه دوباره به پايتخت بازمي‌گردد تا آثار برجسته‌اي از هنرمندان بزرگ ايران و جهان را بر بيش از 1500سازه تبليغاتي به نمايش بگذارد.

‌عيسي عليزاده، مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران با اشاره به اينكه، دبيرخانه نگارخانه‌اي به وسعت يك شهر از سال گذشته در سازمان زيباسازي شهر تهران تشكيل شده، گفت: پس از پايان كار نمايشگاه سال گذشته، دبيرخانه به آسيب‌شناسي نگارخانه‌اي به وسعت يك شهر پرداخت و در سال‌جاري نيز با قوت و قدرت اين برنامه را در تهران برگزار خواهد كرد. ‌‌براي نخستين‌بار سال گذشته، سازمان زيباسازي شهر تهران با اكران بيش از 800 اثر مختلف از هنرمندان ايراني و خارجي نگارخانه‌اي به وسعت شهر را در تهران به اجرا گذاشت كه‌ با استقبال گسترده مردم و كارشناسان و رسانه‌ها روبه‌رو شد.

کد خبر 329865

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha