پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: کیانو ریوز بازیگر محبوب سینما به فیلمی که مارتی نوکسون همین هفته آن را جلوی دوربین می‌برد، پیوست.

کیانو ریوز

كيانو ريوز بازيگر هميشه محبوب سينماي آمريكا در کنار لیلی کالینز در نخستین تجربه کارگردانی مارتی نوکسون جلوی دروبین می‌رود. این فیلم همین هفته فیلمبرداری‌اش را در لس‌آنجلس آغاز می‌کند.

فیلمنامه این فیلم را نوکسون بر مبنای تجربه شخصی‌اش درباره آنورکسیا نوشته است.  

در این فیلم کیانو ریوز در نقش پزشک معالج آنورکسیا نقش‌آفرینی می‌کند که سعی دارد تا زنی را که مبتلا به بیماری آنورکسیا است و به دلیل غذانخوردن با مرگ روبه رو است، نجات دهد.

کارگردان درباره حضور ریوز در این فیلم گفته است: کیانو آنقدر بخشنده و آنقدر بافراست است که لازم نبود به او بگویم چه می‌خواهم. همه ما از آن که او پذیرفت تا به فیلم «استخوان» جان بدهد، هیجان‌زده شده‌ایم.  

زیوز به تازگی تولید فیلم «جان ویک ۲» را به اتمام برده و سه فیلم دیگر در دست اکران دارد که شامل درامی با عنوان «همه حقیقت» در کنار رنه زلوگر، «نئون شیطان» و «دار و دسته بد» است.

کیانو ریوز متولد ۲ سپتامبر ۱۹۶۴، بازیگر ۵۱ ساله است که در بیروت لبنان به دنیا آمده است. این بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و موسیقیدان کانادایی که با بازی ماندگارش در نقش نئو در سه‌گانه فیلم «ماتریکس»، فیلم «سرعت» و با نقش تد لوگان در فیلم ماجراجویی موفق «بیل و تد» شناخته شده‌، از چهره‌های موفق دنیای سینما است.

منبع:آسوشیتدپرس

کد خبر 329015

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha