همشهری آنلاین: پلیس فدرال آمریکا و اداره پلیس نیویورک از تحقیق و تفحص درباره نامه تهدیدآمیز ارسال شده به پسر دونالد ترامپ نامزد جنجالی حزب جمهوریخواه این کشور خبر داد.

ایرنا نوشت: به گزارش پایگاه خبری شبکه سی بی اس آمریکا، پلیس فدرال و اداره پلیس نیویورک در حال بررسی و تحقیق و تفحص درباره نامه ای هستند که اخیرا به دست اریک ترامپ پسر دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه در رقابت های ریاست جمهوری این کشور رسیده است.

بر اساس این گزارش، نامه مذکور روز پنجشنبه به اقامتگاه مجلل وی در منطقه منهتن نیویورک ارسال و توسط همسر وی باز شده است.

یک منبع مطلع از گروه تجسس پرونده اعلام کرد که این نامه دارای مهر اداره پست ماسوچوست بوده و در آن هشدار داده شده است که اگر دونالد ترامپ از رقابت نامزدهای جمهوریخواه کنار نکشد، فرندانش هدف قرار خواهند گرفت.

یک مبنع مطلع دیگر در این خصوص گفت که نامه مذکور حاوی پودر سفید رنگ مشکوکی بوده که برای بررسی به آزمایشگاه ارسال شده است. بر اساس گزارش سی بی اس، تحقیقات اولیه حاکی از آن است که ماده مذکور خطرناک نیست.

دونالد ترامپ که اظهارات جنجال برانگیزش طی ماه های اخیر بارها خبرساز شده است، از مجموع 36 ایالت و قلمرو آمریکا که تاکنون انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان را برگزار کرده اند، توانسته است در 20 ایالت و قلمرو به پیروزی دست یابد.

کد خبر 328546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha