همشهری آنلاین: چهارمین روز از رقابت های دو و میدانی معلولین قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، در حالی به پایان رسید که کاروان کشورمان با کسب ۲۵ نشان رنگارنگ، در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

دو و میدانی معلولین

رقابت های روز چهارم با مرضیه صدقی در ماده پرتاب نیزه آغاز شد که به دلیل حضور تنها دو ورزشکار در این ماده، مدالی به صدقی تعلق نگرفت و حریفش طلایی شد.

مهدی هاشم زاده در پرتاب دیسک نقره گرفت و رمضان علی دولابی در همین ماده به عنوان پنجم دست یافت.

مهدی علیزاده قهرمان پرتاب وزنه شد، حامد امیری در پرتاب دیسک طلا گرفت و نشان برنز این ماده به پرویز گل پسند رسید، احمد اجاقلو نیز نشان طلای دوی 100 متر را بر گردن آویخت، آرش خسروی هم در فینال 100 متر به نشان طلا دست یافت.

نورمحمد آرخی دیگر طلایی این روز کاروان ایران در ماده پرتاب وزنه بود و نشان نقره همین ماده به آرین لطفی رسید. مهدی مرادی در فینال دوی 100 متر به نشان برنز دست یافت، مهدی علیخانی سوم شد، ولی به دلیل حضور تنها 3 شرکت کننده، نشان برنز به وی تعلق نگرفت.

زهرا شامحمدی نیز در رقابت های فینال دوی 400 متر به عنوان چهارم بسنده کرد و حمید اسلامی، آخرین نماینده ایران در روز چهارم نیز در رقابت های دوی 1500 متر سوم شد، اما به دلیل حضور تنها سه شرکت کننده، مدالی به وی تعلق نگرفت.

بر این اساس کاروان ایران تا پایان روز چهارم موفق به کسب 25 نشان رنگارنگ شامل، 13 طلا، 8 نقره و 4 برنز شده است.

پس از ایران چین و هند به ترتیب با 21 و 20 نشان در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

کد خبر 327870

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha