همشهری آنلاین: به گفته مدیر عامل خودرو سازی ولوو؛ خودرو سازهای ایران محصولات خود را گران تولید می‌کنند و این به سبب داشتن هزینه‌های سربار و اضافی است.

مارتین لانستد

مدیر عامل شرکت خودرو سازی ولوو در گفتگو با ایلنا در خصوص خودروسازی ایران گفت: شرکت‌های خودروسازی در ایران هزینه‌های سربار زیادی دارند و به خریداران نیز هزینه‌های اضافی تحمیل می‌کنند.

مارتین لانستد افزود: از سوی دیگر مصرف سوخت بالا در خودروهای تولیدی سبب شده هزینه‌های زیادی به خریداران تحمیل شود که مهم‌ترین علت آن وجود سوبسید سوخت است.

وی تصریح کرد: اگر سوبسید سوخت به طور کامل هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده حذف شود خواهید دید ایده‌ها و تفکر‌های جدیدی به وجود خواهد آمد و سبب تحول در تولید و نهایتا قیمت خودرو خواهد شد.

لانستد با اشاره به فعالیت‌های ولوو با خودرو سازان ایرانی گفت: 98 درصد فعالیت‌های تولیدی و مهندسی این خودروسازی در خارج از سوئد انجام می‌شود و همین امر نشان می‌دهد که ما تا چه میزان به شرکای خارجی خودمان اعتماد داریم و آنها برای مهم و با ارزش هستند.

عضو هیئت مدیره ولوو افزود: با توجه به سابقه طولانی همکاری این شرکت با ایران طبیعی است که اکنون با توجه به لغو محدودیت‌های بین‌المللی حضور قوی تری در ایران داشته باشیم و سفر من به ایران در همین راستا است.

کد خبر 327361

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha