همشهری آنلاین: رییس ستاد کل نیروهای مسلح تروریستی خواندن حزب الله لبنان را اشتباه راهبردی و مغایر مصالح امت اسلام خواند و گفت: حزب الله در این سال ها آبروی اسلام و مایه عزت مسلمین بوده است.

به گزارش ايسنا،سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی ، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به تروریستی خواندن حزب الله لبنان از سوی شورای همکاری خلیج فارس و کشورهای عضو اتحادیه عرب شرکت کننده در اجلاس تونس اظهار کرد: حزب الله فرزند ملت لبنان است و هدایای بسیار بزرگی برای مردم این کشور به ارمغان آورده است.

وی افزود: اخراج صهیونیست ها از جنوب لبنان و پاکسازی این منطقه از لوث وجود نحس صهیونیست‌ها و ایجاد سپر دفاعی نفوذ ناپذیر برابر رژیم صهیونیستی از جمله هدایایی است که با اراده حزب الله به مردم لبنان داده شده است.

فیروزآبادی با برشماری ره آوردهای مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان برای مردم این کشور و بلکه کشورهای منطقه تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت تمام عیار برابر تجاوز صهیونیست‌ها که قصد اشغال لبنان را داشتند و همچنین تلاش برای وحدت و وفاق گروه‌ها و جریان های مختلف این کشور برای حمایت از مصالح و منافع ملی از واقعیات غیرقابل انکار است که با نقش آفرینی های حزب الله طی سالیان اخیر در این کشور رقم خورده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: درخشان ترین تاثیر حزب الله لبنان را باید در قوت قلب فلسطینی های مظلوم برای مقاومت برابر صهیونیست ها جستجو کرد که جلوه حقیقی آن در جنگ های سه گانه 22 روزه، 8 روزه و 51 روزه در معرض قضاوت قرار دارد.

فیروزآبادی تصمیمات اخیر بیعت کننده ها با اسراییل در شورای همکاری خلیج فارس و اجلاس تونس را بسیار شتاب زده ، نسنجیده و مغایر با مصالح و خواست امت اسلام تلقی و تاکید کرد: تردیدی نیست این اقدام تحت فرمان صهیونیست ها و به دستور دشمنان قسم خورده اسلام عزیز و پیامبر اعظم (ص) صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه‌های ریاض و تونس تلاش برای ایجاد اختلاف و تفرقه در امت اسلامی بوده و زشتی آن به حدی است که حامیان آن را مورد انزوا و نفرت ملت های مسلمان و بلکه آزادیخواهان و ظلم ستیزان عالم قرار داده است.

فیروز آبادی در پایان اقدام اخیر شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب را تلاش نیابتی آل سعود برای هموار سازی اهداف شوم منطقه ای آمریکا و صهیونیست ها دانست و تصریح کرد: برغم خواست آل سعود و شرکای منطقه ای و فرامنطقه ای آن در جایگاه تثبیت شده حزب الله لبنان در موازنه قدرت در منطقه هیچگونه تزلزلی ایجاد نخواهد شد و رویای صهیونیست ها برای پایدارسازی امنیت سرزمین های اشغالی تعبیر نخواهد شد.

کد خبر 327331

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha