همشهری آنلاین: ضاحی خلفان معاون رییس پلیس دبی در صفحه توییتر خود نوشت: کالاهای ایرانی در کشورهای عربی خلیج فارس باید تحریم شود و بازرگانان ایرانی نیز باید ظرف مدت سه سال آینده از امارات خارج شوند.

 درخواست معاون رییس پلیس دبی برای تحریم کالاهای ایرانی

به گزارش ایرنا، ضاحی خلفان که پیوسته رویکردی ضد ایرانی دارد ٬ افزود: نباید اجازه داد هیچ فروشگاه یا مغازه ای متعلق به ایرانی ها در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس باز شود، آن ها به ما اجازه نمی دهند حتی یک دکه در کشورشان باز کنیم.

خلفان در ادامه نوشت: تجارت ما با ایرانی ها فایده ای ندارد و ما بازارهای جدید و بزرگی در آفریقا داریم.

وی افزود: نباید جواز هیچ مغازه دار ایرانی تمدید شود و فرزندان ما باید جای ایرانی ها را بگیرند.

معاون رییس پلیس دبی که هر از گاهی با سخنان غیرمسئولانه خود در صفحات اجتماعی باعث ایجاد تنش می شود ٬ از عرب های ساکن کشورهای حاشیه خلیج فارس خواست که کالاهای ساخت ایران را تحریم کنند چرا که به ادعای او ایران امنیت کشورهای عربی خلیج فارس را به خطر می اندازد.

خلفان خطاب به کشورهای عربی نوشت: برای چه بازارتان را به روی کالاهای ایرانی می گشایید در حالی که آن ها همه درها را به روی ما بسته اند ٬ هرکس کالاهای ایرانی را بخرد از ما نیست٬ آن ها همسایگان بدی برای ما هستند.

معاون رییس پلیس دبی در ادامه نوشت : اگر دیدید یک عرب کالای ایرانی می خرد او را نصیحت کنید که کالاها را به قفسه ها برگرداند.

کد خبر 327215

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha