مهدیه مصطفایی: زن جوان که به‌دلیل اختلافات خانوادگی 2 کودک خردسالش را به رودخانه چالوس انداخته و آنها را کشته بود، صبح دیروز زمانی که برای بازسازی صحنه جنایت در قتلگاه حضور یافت قصد داشت با پرت کردن خود از روی پل به زندگیش خاتمه دهد.

می‌خواهم بمیرم، دلم برای فرزندانم تنگ شده، هرشب خواب بچه‌های معصومم را می‌بینم، کاش من هم مرده بودم.

زن جوان مویه می‌کرد، او همین چند ثانیه قبل سعی کرده بود خودش را به پل روی رودخانه چالوس برساند و از آنجا به پایین بپرد و به زندگیش خاتمه بدهد.

این زن 27 ساله به نام منیژه متهم است ظهر 19 اردیبهشت گذشته، 2 فرزند 3 و 7 ساله‌اش را به بهانه تفریح به کیلومتر 13 جاده چالوس کشانده و درجنایتی مبهم هر دوی آنها را از روی پلی به داخل رودخانه پرت کرده وبه قتل رسانده است، اما زمانی که خود قصد پریدن از پل و خاتمه دادن به زندگیش را داشته، توسط یکی از افراد محلی نجات یافته و تحویل پلیس شده است.

منیژه ازهمان اولین بازجویی‌ها با اعتراف به قتل 2 فرزندش مدعی شد اختلاف شدیدی که با همسرش داشته تنها انگیزه وی از این جنایت خاموش و کشتن فرزندان معصومش بوده است.

او می‌خواست همه چیز را تمام کند

روز گذشته با گذشت نزدیک به 5 ماه از زمان جنایت، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی کرج، زن جوان را  برای بازسازی صحنه به محل جنایت آوردند و از او خواستند در جلوی دوربین‌های گروه پلیسی، صحنه پرت کردن کودکانش از روی پل را بازسازی کند، اما زن جوان به محض پیاده شدن از خودرو سعی کرد خود را به روی پل قتلگاه برساند و کاری را که دفعه قبل نتوانسته بود انجام دهد به اتمام برساند، او می‌خواست از روی پل به پایین بپرد تا به قول خودش پیش فرزندانش برود، اما کارآگاهان به سرعت متوجه نقشه مادرجوان شده و وی را کنترل کرده و به داخل خودروی پلیس بازگرداندند.

زن جوان در حالی که گریه امانش نمی‌داد و از کارآگاهان می‌خواست بگذارند زندگیش تمام شود گفت: آن موقع به خاطر مشکلات خانوادگی راهی جز خودکشی و قتل فرزندانم، به ذهنم نرسید، اما حالا از قتل کودکان بیگناهم پشیمانم و دلم برایشان تنگ شده است، اما این اختلافات خانوادگی بود که من را تحریک کرد.

او در ادامه گفت: اتهام را قبول دارم، روز حادثه با کرایه خودرو مسافرکشی، فرزندانم را به بهانه تفریح به این نقطه کشاندم و هر 2 به داخل رودخانه انداختم، بعد هم قصد نابود کردن خودم را داشتم که مرد عابر من را گرفت و نتوانستم موفق شوم.

بعد از بازسازی صحنه جنایت بود که مادر جنایتکار برای ادامه رسیدگی قضائی دوباره به زندان انتقال یافت.

کد خبر 32703

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز