همشهری آنلاین: همزمان با برگزاری نخستین همایش جایگاه و چشم انداز مهندسی دفاعی با حضور وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان مجری طرح های عمرانی و سازمان املاک و اراضی نیروهای مسلح در معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع بطور رسمی آغاز به کار کرد.

 وزارت دفاع

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در اجرای وظایف قانونی وزارت دفاع و نیز تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا، مسئولیت کلیه امور املاک، اراضی و ساخت وسازهای عمرانی نیروهای مسلح بر عهده سازمان مجری طرح های عمرانی و سازمان املاک و اراضی نیروهای مسلح خواهد بود.

با آغار به کار این دو سازمان، تمامی امور مربوط به ساخت وساز نیروهای مسلح با تولیت این دو سازمان انجام و ظرفیت مهندسی نیروهای مسلح در امور مهندسی رزمی - دفاعی بکارگیری خواهد شد.

مدیریت و هدایت مجریان و پروژه های عمرانی نیروهای مسلح، ارتقا سطح کیفیت و رعایت استانداردهای فنی، مهندسی، مدیریت دانش و مستند سازی فنی، بهبود فرآیندها و سیستم ها از طریق بکارگیری دانش نوین دفاعی، تلاش برای استفاده از فناوری های روز دنیا جهت ارتقا بهره وری، ارتقا سطح علمی، تخصصی و مهارت کارکنان، ارتقا فرهنگ ایمنی، بهداشت و رعایت اصول زیست محیطی در محیط کار و مدیریت بهینه در مصرف انرژی و منابع و جلوگیری از اقدامات موازی از جمله اهداف و مأموریت سازمان مجری طرح های عمرانی نیروهای مسلح به شمار می رود.

بر اساس اعلام اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، تا دقایقی دیگر نخستین همایش جایگاه و چشم انداز مهندسی دفاعی برگزار می شود و همچنین در حاشیه این همایش، نمایشگاه توانمندی های مهندسی وزارت دفاع با حضور سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح افتتاح و آخرین دستاوردها، اقدامات و قابلیت های این وزارتخانه در حوزه مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل در معرض دید شرکت کنندگان در همایش قرار خواهد گرفت.

کد خبر 326622

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha