مهدیه مصطفایی: شرورجوان زمانی که خود را در محاصره مأموران ضربت پلیس امنیت ملارد دید، برای فرار از چنگ مأموران، خانه‌اش را به آتش کشید و صاحبخانه را به گروگان گرفت.

ناله‌های مردی که با ساطور زخمی شد
شامگاه بیست و دوم شهریور، مردی که به شدت از ناحیه سرو صورت زخمی شده بود به کلانتری ملارد رفت و درحالی که به سختی حرف می‌زد ازحمله شبانه 3 جوان شرور خبر داد.

وی در توضیح ماجرا گفت: لحظاتی قبل زمانی که در حال رفتن به خانه بودم، ناگهان 3 جوان در تاریکی شب من را محاصره کردند و  خواستند گوشی تلفن همراهم را به آنها بدهم، اما وقتی مقاومت کردم، ناگهان یکی از آنها که غلام صدایش می‌زدند، با ساطور به من حمله ور شد و بعد از مجروح کردنم، گوشی همراهم را برداشت وبا همدستانش در تاریکی شب ناپدید شد.

با شکایت مرد زخمی، مأموران کلانتری ملارد دست به چهره نگاری از سارقان شرور زدند و در این بررسی‌ها بود که دریافتند جوان شرور، خلافکار مخوفی به نام غلام است که از سوی پلیس امنیت نیز تحت تعقیب است.

وقتی موضوع به پلیس امنیت گزارش شد، عملیات اطلاعاتی برای رد زنی جوان شرورآغاز شد و هنگامی که رد وی در روستای قشلاق ملارد به دست آمد، در یک عملیات ضربتی خانه مجردی وی در این روستا به محاصره درآمد.

آتش در خانه
مأموران برای ورود به خانه آماده می‌شدند که ناگهان متوجه شدند خانه به آتش کشیده شده و غلام برای آنکه مأموران را مجبور کند راه را برای فرار وی و 2 همدستش بازکنند صاحبخانه را با تهدید چاقو به گروگان گرفته است.

گروه پلیس برای نجات صاحبخانه به مذاکره روانشناسانه با جوان گروگانگیر پرداخته و او را سرگرم کردند و همزمان گروه ضربت در یک عملیات برق آسا قدم به خانه گذاشته و با شلیک هوایی غلام و 2 همدستش را به تسلیم واداشتند.

با انتقال غلام به پلیس امنیت کرج، در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد این شرور سابقه دار تا کنون 15 بار راهی زندان شده و در کلکسیون سوابق او جرایم مختلفی از زورگیری، اخلال در نظم عمومی، سرقت، مواد مخدر و... دیده می‌شود.

شرور درختی
 شرور جوان دربازجویی‌های پلیسی با اعتراف به سرقت‌های  خود گفت: از 8 سالگی شرارت هایم را آغاز کردم، فقط 12 سال داشتم که به حشیش معتاد شدم، خیلی زود اعتیادم سنگین و سنگین‌تر شد، تا اینکه از 5 سال قبل به آخر اعتیاد رسیدم؛ شیشه و کراک...

 این اواخر خرج اعتیادم به روزی 40 هزار تومان رسیده بود، برای تأمین آن مجبور بودم از افغانی‌ها و رهگذران زورگیری کنم. 6 ماه قبل بعد از آنکه برای پانزدهمین بار به زندان رفتم، به بهانه مرخصی از زندان خارج شدم، از آن به بعد بار دیگر شرارت‌های خودم را از سر گرفتم، اما چون جا ومکان مشخصی نداشتم و اکثرا روی یک درخت گردو یا روی یک منبع آب می‌خوابیدم احتمال نمی‌دادم دستگیر شوم.

بنا به این گزارش با اعترافات غلام، چند همدست دیگر وی و از جمله شرور سابقه داری به نام بهروز سامورایی و نوچه‌های او در محاصره پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.

سردار زارعی- فرمانده انتظامی استان تهران- با اعلام خبر دستگیری این شرور معروف در عملیات ضربتی پلیس  گفت: غلام هم اکنون 7 پرونده مفتوح در دستگاه قضائی دارد و با دستورقاضی سلیمانی- رئیس شعبه 103 دادگاه ملارد- در بازداشت به سر می‌برد.

کد خبر 32623

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز