همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخابات کشور از تأمین همه نیازهای تدارکاتی انتخابات ۷ اسفند خبر داد.

انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ محمدحسین مقیمی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر افزود: تعرفه ها و صندوقهای رأی به استانها و شهرستانها تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه در مقایسه با دوره های قبلی انتخابات تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی 40 درصد افزایش یافته است اضافه کرد: همه احزاب کشور بر حضور پرشور در انتخابات تأکید کردند.

وی افزود: با همه نامزدها در استان ها جلساتی برگزار و نکاتی درباره پرهیز از بداخلاقی های انتخاباتی و رعایت اخلاق گوشزد شده است.
مقیمی گفت: گزارش های تخلف درباره انتخابات بسیار کم است و نامزدها به قانون عمل می کنند. اگر تخلفی روی دهد به مراجع ذیصلاح اطلاع داده می شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در شرایط خاص منطقه ای و بین المللی قرار داریم گفت: دشمنان انقلاب اسلامی نمی خواهند در ایران انتخابات پرشوری برگزار شود و بر این اساس حضور همه در پای صندوق های رأی ضروری است.

وی افزود: دستورالعملی که وزیر کشور آنرا تهیه کرده به شورای عالی فضای مجازی برای جلوگیری از سوء استفاده نامزدها ارسال شده است که با تصویب این شورا به احتمال زیاد امروز ابلاغ می شود.

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: 54 میلیون و 915 هزار و 24 نفر واجد شرکت در انتخابات 7 اسفند هستند و متولدین 7 اسفند 1376 به قبل می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

مقیمی افزود: به طور میانگین در کشور برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی 21 نفر و در تهران به ازای هر کرسی 39 نفر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

کد خبر 325545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha