همشهری آنلاین: بر اساس یک نامه افشا شده، هیلاری کلینتون به یکی از حامیان مالی کمپین انتخابات ریاست جمهوری خود وعده داده که در صورت پیروزی در انتخابات از رژیم صهیونیستی در جنگ بعدی علیه غزه حمایت "تمام و کمال" به عمل می‌آورد به نحوی که صهیونیست‌ها دست به نسل‌کشی علیه این منطقه با کشتار ۲۰۰ هزار نفر بزنند.

وعده هیلاری کلینتون برای حمایت کامل از نسل‌کشی اسرائیل در غزه

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه میدل‌ایست بیست، این نامه افشا شده چند روز پیش از جانب هیلاری کلینتون، کاندیدای پیشروی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خطاب به هیم سابان، میلیاردر مشهور یهودی نوشته شده است و کلینتون در این نامه به اسرائیل در خصوص هر گونه جنگی در آینده علیه حماس در نوار غزه یک چک سفید امضا داده که شامل چراغ سبز به منظور کشتار حدود 10 درصد از مردم نوار غزه می‌شود.

در این نامه که توسط روزنامه گاردین منتشر شد آمده است: "به صراحت باید گفت که اسرائیل در سال گذشته میلادی به حماس درسی که به اندازه کافی سخت باشد نداد. اوباما در قبال همپیمان دموکراتیک ما بیش از حد سختگیری کرد و در قبال دشمن ما بیش از حد ملایمت نشان داد. "

در ادامه این نامه آمده است: "من در صورتی که رئیس جمهور آمریکا شوم به اسرائیل همه پشتیبانی نظامی، دیپلماتیک، اقتصادی و اخلاقی لازم را خواهم داد تا حقیقتا حماس را مغلوب کرده و اگر این به معنی کشتار 200 هزار نفر از مردم نوار غزه باشد مشکلی نیست."

کلینتون در این نامه می‌نویسد: "ما به عنوان دموکرات‌های واقعگرا درک می‌کنیم که خسارات جانبی یک نتیجه غیرقابل اجتناب در جنگ با تروریسم است. من مادر، و مادربزرگ و حامی خستگی‌ناپذیر حقوق کودکان هستم اما این به این معنی نیست که به اسرائیل اجازه نخواهم داد به سکوهای پرتاب موشک در مدارس حمله نکند. کسانی که اجازه می‌دهند کودکانشان به عنوان سپر انسانی مورد استفاده قرار بگیرند لیاقتشان است که شاهد مدفون شدن کودکانشان زیر بمب‌های یک تُنی باشند."

به نوشته گاردین این نامه همراه با یک نامه دیگر نوشته که بر خلاف نامه اول با کمال میل به رسانه ها ارائه شده و در آن از سابان درباره این که چگونه می‌توان به بهترین شکل با جنبش تحریم جهانی علیه اسرائیل مشورت گرفته شده است.

کمپین انتخاباتی کلینتون در پاسخ به خشم لیبرال دموکراتها و گروه‌های حقوق بشری درباره نامه افشا شده گفته است: منظور هیلاری 20000 تن بوده نه 200000 تن!

کد خبر 325372

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha