همشهری آنلاین: آیت الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع عظام تقلید، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را اعلام وفاداری به اسلام و نظام اسلامی دانست و بر لزوم شرکت آحاد ملت در این راهپیمایی تاکید کرد.

مکارم شیرازی آیت‌الله

به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید در درس تفسیر خود با اشاره به یوم الله 22 بهمن گفت: انقلاب نعمت بسیار بزرگی است که خداوند متعال به ما عطا کرده است و باید قدر آن را بدانیم.

آيت‌الله مكارم شيرازي افزود: حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک مساله بسیار مهم است و بنده با مشکل جسمی نیز در این راهپیمایی شرکت خواهم کرد و دیگران را نیز به حضور در این مراسم دشمن شکن دعوت می کنم؛ زیرا با توجه به شرایط حساس کشور به ویژه نزدیکی به انتخابات، این حضور، صرفا یه راهپیمایی ساده نیست و آثار بسیاری برای کشور و دین و اسلام دارد.

این مرجع تقلید بیان کرد: با همه مشکلاتی که دشمنان از طرق مختلف به ویژه از طریق تحریم وارد کردند که اثرات آن همین امروز نیز حس می شود ولی وقتی که مسایلی بوجود می آید که پای سرنوشت کشور و اسلام و نظام به آن گره خورده است باید با قدرت در صحنه حاضر شویم.

وی گفت: خوشبختانه مردم کشور ما، مردمی خوب و باهوش هستند و این خوبی را به با هوش خود، در هم آمیخته اند؛ زیرا بسیاری از ملت ها این خوبی را در کنار هوش ندارند. مردم ما همیشه در این گونه مواقع همه مشکلات داخلی را فراموش می کنند و در عرصه های مختلف حمایت از نظام و دین و اسلام حاضر می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت حضور در راهپیمایی اعلام وفاداری به اسلام و نظام و کشور است و این حضور دشمنان داخلی و خارجی را مایوس و ناامید خواهد کرد.

وی اظهارکرد: دشمن روی انتخابات ما بسیار حساس شده است و به همین دلیل نباید اجازه شاد و امیدوار شدن را به دشمنان بدهیم؛ وقتی که دشمنان این همه حضور را می بینند قطعا نمی توانند با همه توان خود به این کشور فشار بیاورند چون وقتی یک نظام، این چنین مورد اقبال مردم خود است نمی توان از این روش ها بر این ملت غلبه کنند.

مکارم شیرازی بیان کرد: انسان ها در هر با آزمایشات مختلفی روبرو است ولی قرآن بیان می دارد که یک مومن در هر سال یک یا دو آزمون بسیار مهم دارد که این آزمون می تواند، همان آزمون مهم و حساس باشد و امیدواریم که همه در این آزمون وفاداری به اسلام و نظام موفق باشند.

کد خبر 324736

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha