همشهری آنلاین: نخستین روز رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان در کیش با پیروزی نمایندگان کشورمان همراه شد.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز پيكارهای بین‌المللی تنیس جوانان (جونیور) در سال ۲۰۱۶ ، از روز دوشنبه (19 بهمن) به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک کیش آغاز شد و تنیسورهای ایرانی و خارجی حاضر در بازی‌ها به مصاف هم رفتند.

در جدول اصلی پسران ۴۸ تنیسور از کشورهای ایران، نروژ، ترکیه، انگلیس، ایتالیا، هند، ازبکستان،امارات، تاجیکستان، مصر، پاکستان و اردن حضور دارند که از این تعداد ۲۲ تنیسور ایرانی موفق به شکست حریفان خود شدند.

از بین بازیکنان ایرانی، احسان بارونی و امیر سینا صالح با حذف نمایندگان ترکیه و پاکستان، به همراه تنیسورهایی از نروژ، ترکیه، انگلیس، ایتالیا، هند، ازبکستان، امارات، بحرین، تاجیکستان، مصر، اردن و سایر نمایندگان کشورمان جواز حضور در راند بعدی بازی‌ها را به دست آوردند و در بخش دو نفره با انجام ۸ دیدار تنیسورها به مصاف یکدیگر رفتند.

همچنین در بخش دختران ۲۹ تنیسور از کشورهای ایران، ژاپن، اکوادور، ترکیه، آلمان، کرواسی، روسیه، هند و اندونزی حضور دارند که غزل پاک‌باطن، هلیا غفرانی، صدف صادق وزیری، هانا طهماسبی و آرتا فریدی به همراه تنیسورهایی از ژاپن، اکوادور، آلمان و انگلیس به مرحله بعدی بازی‌ها راه یافتند و جدول دو نفره نیز با انجام ۲ دیدار و صعود یک تیم ایرانی آغاز شد.


سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده محسن خداپرست، داور نشان سفید کشورمان است و حسن لاچینانی، آرمین آزادپور، احسان جعفربیکی، سام صدری، سمانه یارمحمدی به عنوان دستیار سرداور، پری‌رخ احمدی، اکرم کامیاب و لعیا خیام‌باشی نیز به عنوان داور حضور دارند.

 

کد خبر 324659

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha