مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: نماینده شورای شهر با اشاره به اینکه ۹۰ درصد مینی بوس‌ها عمر بالای ۷ سال دارند، گفت: دولت برای نوسازی مینی بوس‌ها سیاست اجباری و تشویقی باید اجرا شود.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با مهر در خصوص اینکه چرا مینی بوس‌های درون شهری نوسازی نمی‌شود، گفت: بیشتر این مینی بوس‌ها مربوط به بخش خصوصی است و بخش خصوصی هم هزینه‌ای بابت نوسازی مینی بوس‌ها نمی پردازد.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی به فکر این نیست که برای آلودگی هوا و یا مشکلات مربوط به فرسودگی هزینه کند، افزود: بخش خصوصی دنبال این است که کرایه خود را از مسافران بگیرد بنابراین برایش فرقی ندارد مینی بوس نو یا کهنه باشد.

نماینده شورای شهر با اشاره به اینکه دولت به دلیل کمبود مالی نتوانسته به شهرداری‌ها کمکی کند، اظهار داشت: دولت می تواند در این زمینه سیاست اجباری و تشویقی قرار دهد که به واسطه آن مینی بوس داران ملزم شوند تا خودروهای خود را نوسازی کنند.

قناعتی با اعلام اینکه مالکان مینی بوس حتی اگر خودروهای خود را تعویض نمی‌کنند حداقل به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند، گفت: 90 درصد این مینی بوس‌ها در اختیار بخش خصوصی است که عمری بیش از 7 سال دارند.

کد خبر 324643

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha