همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران از خروج سراجان و تولیدکنندگان کیف و کفش از مرکز پایتخت تا ۶ ماهه اول سال ۹۵ طی اجرای طرح انضباط شهری خبر داد.

کفش

به گزارش ايسنا، رضا قدیمی درخصوص فعالیت سراجان و تولیدکنندگان کیف و کفش که در محدوده منطقه 12 فعالیت می کنند، افزود: این افراد به دلیل استفاده از چرم در کنار مواد اشتعال زا همچون تینر و چسب باعث بروز حادثه می شوند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از دیگر دلایلی که این صنف باید از مرکز شهر خارج شوند حمل و نقل بسیار بالای کالاست، افزود: دلیل این موضوع این است که این کالاها در حال تولید بوده و نیمه آماده هستند و کالای تولیدی این صنف از بازار به سایر نقاط تهران و شهرستان ها منتقل می شود که این امر باعث بروز ترافیک در این محدوده خواهد شد.

براساس گزارش سایت شهرنوشت، وی با اشاره به اینکه صنف سراجان نیز در طرح انتقال قرار دارند، خاطرنشان کرد: آرا به این افراد ابلاغ شده است و این صنف حداکثر تا 6 ماهه اول سال 95 فرصت ادامه فعالیت در مکان های فعلی را دارند. تعدادی زیادی از این مغازه ها پلمب شده اند چراکه در محدوده مرکزی بازار تهران از برخی خانه ها به عنوان انبار کالا استفاده می کنند.

قدیمی با بیان اینکه متاسفانه این صنف از کارگران غیرایرانی و اتباع بیگانه استفاده می کنند، تصریح کرد: مسایل و معضلات اجتماعی در این کارگاه ها وجود دارد. به همین منظور صنف سراجان و تولیدکنندگان کیف و کفش به شهرک های صنعتی در شرق و غرب تهران و شهریار با امضای تفاهم نامه با سازمان صنعت، معدن و تجارت منتقل خواهند شد.

کد خبر 324413

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha