سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۹
۰ نفر

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تأکید کرد: راهبرد سپاه پاسداران با توجه به شرایط آینده پیش روی انقلاب اسلامی باید تغییر کند.

به گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در آیین معارفه‌رئیس جدیدستاد مشترک و رئیس مرکز راهبردی سپاه، گفت: یکی از وظایف اصلی مرکز راهبردی سپاه رصد تغییرات محیطی در اطراف کشور و ترسیم راهبرد‌های اصلی سپاه پاسداران برای جهت‌گیری حرکتی سازمان است.

وی افزود: سپاه پاسداران با حفظ روحیه انقلابی توانسته در طرح‌تحول، گام‌های مؤثری بردارد  اما تغییر وتحول و روزآمدی باید در سازمان سپاه مستمر، پایدار و پایان‌ناپذیر باشد.

جعفری، گام مهم تحول را ضرورت و احساس نیاز برای تغییرات برشمرد و گفت: چنانچه احساس کنیم در اوج هستیم و در وضع مطلوب قرار داریم، همانجا روز شکست ماست و خطایی بزرگ و راهبرد را مرتکب شده‌ایم.

سردار دریادار علی‌اکبر احمدیان رئیس مرکز راهبردی سپاه نیز با اشاره به رسالت سپاه که حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است،گفت: کسانی سعی کردند تعریف انقلاب اسلامی را عوض کنند، اما با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب در فراز و نشیب‌های متعدد، انقلاب در تعریف خود باقی ماند و سپاه پاسداران نیز در مسیر حفاظت از انقلاب اسلامی در تعریف ذاتی خود کماکان ثابت‌قدم ماند.

رئیس مرکز راهبردی سپاه گفت: سپاه پاسداران به گونه‌ای سازماندهی شده که ظرفیت مقابله با سه‌نوع تهدید نرم، نیمه سخت و سخت را داشته باشد.  وی افزود: امروز در سپاه، وحدت راهبردی وجود دارد و سازمان سپاه، انقلابی، ولایت‌مدار، مردمی، منعطف، با قدرت نوشوندگی وچند‌منظورگی و برپایه انضباط بنا شده‌است.

احمدیان گفت: تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب در تأسیس مرکز راهبردی سپاه، نقطه پایان دغدغه‌ها برای تثبیت راهبردها در مسیر تحول و حرکت‌های زیربنایی سپاه بود.

سردار سید محمد حجازی، رئیس ستاد مشترک سپاه نیز در این آیین گفت: در شرایط محیطی کنونی، افزایش آمادگی روزافزون سپاه وظیفه همه است.

کد خبر 32437

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز