همشهری آنلاین: همایش ملی و سراسری جبهه مجازی رسانه های بر خط با امید به اهداف توسعه، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهیدان به مناسبت ۲۲ اسفند روز شهید برگزار می شود.

همایش

به گزارش بنیاد شهید، اهداف برگزاری این همایش حفظ و تقویت شان و جایگاه الگوهای عینی عرصه ایثار و شهادت و همچنین حمایت از سربازان اندیشمند جبهه مجازی رویارو با دشمن در حوزه فضای دیجیتال و اینترنت و توانمندسازی فردی و جمعی و اهتمام به پرورش استعدادها و ارتقای سطح علمی، فنی و فرهنگی با مشارکت و همراهی از اهداف برگزاری دومین همایش ملی جبهه مجازی است.

ترویج و تحکیم فرهنگ پایداری و ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های فرهنگی و رسانه ای در جبهه مقاومت و جنگ رسانه ای نرم، تلاش برای حفظ دستاوردهای ایثار و شهادت، حمایت از تولید آثار فرهنگی رسانه ای در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل از فعالان و افسران جنگ نرم در مقابله با دشمن، شناسایی و ترویج عوامل تقویت کننده فرهنگ رسانه های جهاد، ایثار و شهادت و ایجاد دبیرخانه دائمی جبهه مجازی رسانه ای در حوزه ایثار و شهادت از دیگر اهداف این همایش عنوان شده است.

همچنین موضوع این همایش شناسایی و تجلیل شبکه های مجازی و اینترنتی و وبلاگ های مرتبط در حوزه ایثار و شهادت و دفاع جبهه نرم با حضور جمعی از خانواده های معزز شهدای رسانه ای کشور است.

در بخش های تکریم و تجلیل از رسانه های فعال در روز بزرگداشت شهدا در سال 1393، تکریم و تجلیل از هفت وبلاگ نویس حوزه ایثار و شهادت از سراسر کشور، تکریم و تجلیل از هفت مدیر و نویسنده رسانه شبکه های اجتماعی اینترنتی و بر خط سراسر کشور و تکریم و تجلیل از یک دستگاه و نهاد اداری حاکمیتی برتر در حوزه رسانه های مجازی و اینترنتی برگزار می شود.

قرار است این همایش 16 اسفندماه امسال برگزار شود و آخرین مهلت دریافت آثار و تکمیل فرم ثبت نام در همایش، 28 بهمن ماه است و نمایشگاه وبلاگ و شبکه های مجازی نیز از 15 تا 22 اسفندماه برپا خواهد بود.

ثبت نام و شرکت در همایش به صورت اینترنتی و یا با حضور در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تکمیل فرم مربوط صورت خواهد گرفت و فرم اینترنتی شرکت در همایش در پایگاه اطلاع رسانی ایثار و خبرگزاری حیات درج خواهد شد.

کد خبر 324304

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha