همشهری آنلاین: رقابت‌های مرحله نهایی سیزدهمین دوره مسابقات باشگاهی والیبال نشسته بانوان در دسته برتر با قهرمانی ذوب آهن اصفهان خاتمه یافت.

Zobahan Team

لیلی توکلی، نایب رئیس انجمن والیبال معلولین با اعلام این خبر گفت: این مسابقات طی روزهای 14 تا 16 بهمن ماه به میزبانی مشهد برگزار شد و در مجموع 15 دیدار بین تیم‌های هیات کرمان، هیات همدان، روان‌کارهای گلستان، ذوب آهن اصفهان، هیات خراسان رضوی و هیات هرمزگان انجام شد.

وی افزود: در مجموع 100 ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند و رقابت‌ها توسط 25 نفر از اعضای کادر داوری مورد قضاوت قرار گرفت.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات تیم ذوب آهن اصفهان جام قهرمانی را به خانه برد و هیات کرمان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. تیم همدان نیز با توجه به اولین حضور خود در لیگ برتر، شگفتی‌ساز شد و در جایگاه سوم ایستاد.

توکلی در ادامه گفت: تیم خراسان رضوی که در دوره های گذشته همیشه در بین سه تیم برتر حضور داشته، این بار به دلیل جوان‌گرایی و عدم حضور بازیکنان غیر بومی در بین سه تیم برتر قرار نگرفت و به جایگاه پنجم بسنده کرد.

در پایان رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان در سال 94، تیم‌های روان‌کارهای گلستان، هیات خراسان رضوی و هیات هرمزگان نیز به ترتیب عناوین چهارم تا ششم را به دست آوردند.

 

کد خبر 324257

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha